צודק
בפרונט רואים את כל הבעיות של העברת המשקל והתנועה של הרגליים. יש לי גם תרוצים אבל אני אחסוך ממך (ומכולם)ופשוט,כרגיל,אנסה לשפר בפעם הבאה... בקשר לסטוריבורד אז קודם כל קניתי את התוספת שהוא מנסה להתחמק מהזבוב לפני שהוא מתישב על המשקולת ומפיל אותו. אין לי ממש בעיה עם זה שהעלילה היא קרטונית צפויה אני פשוט לא מנסה להתחכם(בנתיים) בעניין זויות מצלמה אז גם אני לא כלכך מיומן בסטוריבורד בשביל להעביר שם את מה שיש לי בראש וגם אני חושש מיצירת בלאגן שלא לצורך(כעיקרון אני עובד על גירסה אלטרנטיבית,אני אעלה אותה כשתהיה מוכנה) אני בכלל מתכנן לעשות 3 סרטונים כאלה כשהרעיון הוא להפיק לקחים מהאחד לשני.