הליגה הגרמנית - שימו לב לתרחיש אפשרי

Cade Foster

New member
הליגה הגרמנית - שימו לב לתרחיש אפשרי

אם זה ייקרה - ללא ספק יהיה לנו את המחזור האחרון הכי גדול בהיסטוריה של הכדורגל. צמרת הטבלה ערב המחזור ה-33: 1. וולפסבורג 63 (+30, יש לציין שבמקרה של שיוויון הפרש השערים מכריע) 2. באיירן 62 (+28) 3. הרטה 62 (+11) 4. שטוטגארט (+18) הערב: וולפסבורג מתארחת למשחק חוץ מאוד קשה נגד האנובר. באיירן מינכן נוסעת גם היא למשחק חוץ למה שנחשב עד לפני כ-3 חודשים למשחק העונה - הופנהיים שמגיעה אחרי 2 ניצחונות רצופים (ששברו בצורת של 12 משחקים ללא ניצחון). הרטה ברלין מארחת את שאלקה, אחת הקבוצות היותר מוזרות בבונדסליגה: לפני שבועיים ניצחה את באיירן בחוץ, וביום רביעי האחרון הפסידה בבית לשטוטגארט. ושטוטגארט? היא תארח את קוטבוס למשחק קל על הנייר, אבל אל תשכחו שגם התחתית בגרמניה בוערת, קוטבוס נקודה אחת מתחת לקו האדום חייבת את הניצחון. עכשיו, לתרחיש: באיירן מינכן מוציאה תיקו בהופנהיים. לא סביר, אך אפשרי. וולפסבורג מפסידה בחוץ להאנובר, בתוצאה מינימלית. אותו כנ"ל. הרטה ברלין מסיימת גם היא בתיקו בבית, נגד שאלקה. ייתכן בהחלט. שטוטגארט לא מתקשה לנצח אצלה בבית את קוטבוס. סביר בהחלט. המצב לאחר המחזור: 1. באיירן מינכן, 63, +28, לראשונה העונה בראש הטבלה 2. שטוטגארט, 63, הפרש שערים פחות טוב בהרבה 3. וולפסבורג, 62, +29 4. הרטה ברלין, 62, תחכה לנס. ובמחזור האחרון: כן כן, כמו בתסריט דימיוני במיוחד, שטוטגארט נוסעת לאליאנץ ארנה לקרב ישיר על הכתר. אך זה לא הכל: בכל תוצאה שונה עשויה להיות אלופה שונה. ניצחון לבאיירן - והיא אלופה. ניצחון לשטוטגארט - והיא אלופה. תיקו - ועל זה נאמר, שתיים רבות והשלישית לוקחת, וולפסבורג שמארחת את ורדר ברמן למשחק מאוד קשה תצטרך ניצחון, אפילו מינימלי, כדי לזכות בתואר. היא תפשל? הזכות להפוך לגנבת הגדולה תעבור להרטה, שתתארח במחזור האחרון אצל קרלסרוהה, שרוב הסיכויים שתרד ליגה בתום המחזור הזה. וסיכום קצרצר שלי: וואו!!!
 

Cade Foster

New member
וכמובן

אם התרחיש ייקרה לבאיירן יהיו 64 נקודות, כמו לשטוטגארט, לוולפסבורג 63 יחד עם הרטה. טעות בחישוב הניקוד אבל הדרמה של המחזור האחרון תישאר בעינה.
 

lemmacantor

New member
מכל התרחישים כאן, בסוף נראה לי

באיירן יקחו את התואר משער של איזה כריסטיאן לל בדקה 94 של המחזור האחרון.
 

Cade Foster

New member
../images/Emo14.gif

אם השער הזה ייכבש לצד השני... זה יהיה אחד הרגעים היותר שמחים של העונה הזאת.
 

lemmacantor

New member
העונה הזו מאוד מזכירה לי את 2000/01

רק כשאז היו רק 2 מועמדות לתואר בשלב הזה של העונה.
 

lemmacantor

New member
הם לא מסכנים הם לוזרים

אלה אותו זן קבוצות כמו ניוקאסל, טוטנהאם.
 

lemmacantor

New member
לא תמיד. שאלקה היא לא קבוצה מסכנה

כי יש לה אמצעים כלכליים גדולים יחסית.
 

GaLManiA

New member
בגלל זה היא מסכנה..

כי יש לה את האמצעים הכלכליים אבל היא לוזרית
 

cobainos

New member
בהחלט מעניין ומרתק.

אני בעד הזאבים בירוק אבל יש לי הרגשה שהם יפסידו היום כמו שהם נראו נגד שטוטגרט ההימור שלי הוא שבאיירן תיקח
 

Xavies6

New member
../images/Emo45.gif

אם רק ישדרו את ברמן נגד וולפסבורג בנוסף...
 

Xavies6

New member
דיברת? 2-1 להופנהיים בדקה ה30 !!

קרלוס אדוארדו מעלה את הבלוז, לא הרויאל בלוז כי אם הבלוז בלוז שהיו בירידה מאוד מצערת, ל2-1 בביתה על האלופה... הפסד לבאיירן והיא עשוי לחזור הביתה בלי כלום.
 

Cade Foster

New member
בינתיים, וולפסבורג בדרך הבטוחה לאליפות

4-0 ענק בהאנובר לא רק משאיר אותה בפסגה אלא מגדיל את הפרש השערים להפרש בלתי ניתן לסגירה. בשבוע הבא היא תלויה בעצמה בבית נגד ברמן (ומה תגידו על ברמן: פיגור ביתי 3:0 מול קרלסרוהה האחרונה, כנראה פתיחת רגליים רצינית יש שם). שטוטגארט מוליכה 1-0 מול קוטבוס, שתי המתמודדות האחרות כרגע לוקחות רק נקודה. אם התוצאה של הרטה ושאלקה תישאר בעינה, הרטה מחוץ למאבק.
 

Cade Foster

New member
ושלישי ב-4 המשחקים האחרונים

הוא וגראפיטה הם אולי צמד החלוצים הכי קטלני כיום בעולם...
 
שתי חמישיות ושישייה

באייר לברקוזן מנצחת את בורוסיה מנשנגלדבאך 5-0 בורוסיה דורטמונד 6-0 על ארמיניה בילפלד וולפסבורג 5-0 על האנובר 96
 
למעלה