הליברלים ניצחו בבחירות באוסטרליה

assael10

New member
למה להחליף סוס מנצח ?

הכלכלה האוסטרלית בשיאה, האבטלה נמוכה מ-א-ד, והתקציב מאוזן, אני בעד...
 

levamiy

New member
Me too

And besides, Howard is very supportive to Israel - we have nothing to be sorry for :)
 

jsk

New member
יחי הגמד

אכן בין הבחירה בין הגמד לילד חסר הנסיון ניצח הגמד.ולו רק בשל מדיניות החוץ שלו טוב שכך.נכון יש אוסטרלים רבים (במיוחד בפורום) שמאמינים שאם אוסטרליה הייתה שוויץ (=בת יענה) מצבה היה טוב יותר .זה אולי נכון אבל לתקופה זמנית.הליקוק תחת הזה ליאנקים (=אמריקאים בעיניים אוסטרליות) עוד עשוי להשתלם בגדול ואת זה הווארד בניגוד לילד ליתאם מבין.אבל האמת היא שלא בגלל זה הוא נבחר אלא בגלל הענין הכלכלי.אבל מה זה משנה למה.LONG LIVE THE KING.
 

באבס

New member
דרך אגב:.....

מישהו יודע באיזה דיעות החזיק ליתהם כלפי ישראל? מעניין....
 

Monash

New member
Re

I will not raise my thoughts about the election in order to keep order in the house
However, there is one issue which I am concern with and it is the new party which may hold the balance of power Although this party seem to have good values, it is unclear what i s their social and political views? It is evident from the Liberal party and from the allocation of preferencers that they endorsed this party. I would like to hear what people know or think about this party and the influence it may have on the political arena in Australia? YS Oh I nearly forgot, the party name is Family First
 

guyguy2003

New member
כל המשפחות האלה!!

כל הזמן מחזיקות את הממשלה בביצים! כסף למשפחות ולילדים!! מושחטים נמאסתם!!
 

Monash

New member
Few links

This is the official web site of the party http://www.familyfirst.org.au/ However, my concern is with people behind this party http://www.unbelief.org/fundies/ffp.html FFP] is deliberately not called a Christian party … We called it Family First so non-Christians who believe in family values will vote for us. But to be a member of the party you have to sign to say you oppose abortion, euthanasia, prostitution and so on so most of our members are Christians. (Andrew Evans as quoted in Helen Woodall 'No writing on the wall but …', 'New Life', 20 Nov., 2003) Christians have backed away from politics and guess who has moved into the vacuum - the gay crowd and the marijuana crowd. (ibid.) [Federal Chairman Peter Harris said that] to win our nation for Christ we need to do things differently because we are not fighting earthly powers but the fight is in the heavenly realm. (Helen Woodall 'Putting families first', 'New Life', 8 July 2004) [Andrew Evans MP recounted] some of his parliamentary victories - notably over a school textbook that stated that in the 8th century Christians thought being castrated was the highest spiritual value ... Andrew [stated] that it was not a Christian belief at all but the belief of a tiny little sect and that the book was written by a lesbian and was to be introduced in all SA schools ... until his party got hold of it and exposed several major fallacies in it and had it stopped. 'Anyone can do this. Mobilise your prayer warriors ...', added Andrew. (ibid.) When people try to say I am homophobic I tell them I am homagape [i.e. 'I have a non-carnal love of homosexuals']. Jesus tells us to love everyone but not necessarily what they do. Homosexuality is sin but so is lying. Jesus does not approve of either of them. That usually shuts people up. (Andrew Evans, as quoted in ibid.) [Regarding a state sex education program] If you look back in the old days when they didn't have much information, but just say 'Don't do it', you had far less problems than you've got now … I've over a thousand young people in our youth group … How many abortions do we have? None. How many children do we have born out of wedlock? Some, but very few … So I say they're barking up the wrong tree ... (Andrew Evans, 'Teen Sex', 'Insight' (SBS), 16 October 2003 [Regarding the film 'Baise-moi'] The deeper question that has to be asked is 'When do we acknowledge that large numbers of people who are continually watching, reading and viewing pornographic material, may actually act out that which they are feeding themselves with?' This is of far greater concern than individual rights. (FFP press release 'Baise-Moi …', 3 May 2002)
 

jsk

New member
נו GIMNI למה שלא תתן לנו איזה ניתוח

מעמיק עכשיו של העם האוסטרלי המופלא השונה כל כך משאר עמי העולם.הימין הדתי מרים ראש בכל מקום ידידי.כדאי שתזכור זאת כשאתה מתכנן לעצמך מדינה חדשה ,עלול לבוא יום שתרוץ מהר לזאת הישנה (בתקווה שיהיו מספיק פראיירים שישמרו לך עליה).האמת שאין בי צער עצב או פליאה על FAMILY FIRST שמעתי על כך שהם מדברים על כך שאיסלם ותפילה במסגד זה עבודת השטן ושאר מיני שטויות לגבי היהודים אין לי מושג (למרות שבעני עמי העולם יהודים והומואים זה הולך טוב ביחד ,פריקים של הבריאה. אז כנראה שמהאחד אפשר להשליך על השני או מצד שני אולי זה סוג הנצרות האמריקאית שמאמינה שהקמת מדינה יהודית היא תחילת הגאולה וכשיהושוע הפרוע ישוב אז ימירו המוני בית ישראל את דתם) באמת אין לי מושג. אבל אין ספק שזה יסייע לתרומות מיהדות אוסטרליה (עדיין פרמיה זולה על פוליסת הביטוח שהם מקבלים) ,נו אז לפחות בזה זה עוזר.
 

guyguy2003

New member
תמיד יהיו תנועות כאלה.

בישראל קוראים להן 'ש"ס' ו'יהדות התורה'. והן לא קטנות כ"כ, אם אני לא טועה ש"ס לפני כמה שנים הייתה המפלגה השלישית בגודלה בישראל.
 

guyguy2003

New member
יש אגב עוד כמה מפלגות כאלה באוז

כמו one nation שעד כמה שאני יודע היא בכלל לא מתה. דבר מאוד עצוב כי השם של המפלגה הוא דווקא שם של שיר רייב שאני מטורף עליו שמדבר על זה שwe are oneeee natttioonn!!! מין שיר פטריוטי סולידרי ושמח שכזה
זה לא אומר שהאוסטרלים יותר מדי מודאגים מהן, האוסטרלי הממוצע מאוד אדיש לרוב הדברים שלא קשורים לפוטי או בירה
אם יהיה פה מיעוט גדול שינסה למנוע מהאוזי הממוצע לראות פוטי מסיבות דתיות, תאמין לי יהיו פה 30 one nations
 

ginmi

New member
מעולם לא התיימרתי להיות הסנגור של

העם האוסטרלי ה"מופלא" כדבריך. ולהבא, ועם כל הכבוד, אודה לך אם לא תערב אותי בויכוחים שאין לי שום עניין להכנס אליהם. אבל אם כבר "הכנסת" אותי לזה, אז בוא ואגיד כמה מילים: על פי התרשמותי (ואני אינני מומחה לפוליטיקה אוסטרלית ולא מתיימר להיות כזה), מדובר בעוד מפלגה קיקיונית שכמותה יש עשרות בארה"ב למשל. באמת אינני יודע האם הם בעד או נגד היהודים והאמת שזה גם לא ממש מעניין אותי. המצע שלהם הוא כל כך איזוטרי שהם לעולם (שוב, לדעתי) לא יהוו כוח פוליטי משמעותי באוסטרליה (בערך כמו מפלגת נהגי המוניות או "עלה ירוק" בארץ). חוץ מזה, אתה מציג אותם כנאו-נאצים או מינימום מפלגה ימנית קיצונית ואני סבור שזה רחוק מאד מאד מן האמת. אגב, אם אתה חושב שהעובדה שהמפלגה הזו הצליחה להשיג כמה מושבים בפרמלמנט תגרום ליהודי אוסטרליה להתחיל לשפוך מיליונים נוספים על מדינת ישראל, אז חוששני שאתה חי בסרט ידידי.
 

מיקש

New member
כן, שמענו מה הפסיכים האלה רוצים.

לקחת 100 מיליון דולר של כספי מיסים ולסנן איתם את האינטרנט שמגיע לאוסטרליה ברמת ספקי האינטרנט. (נו מור p0rn בייבי! איך אפשר לקיים אוכלוסיה עם ערכים שבאבינטרטנט מסתובבים בחורות ערומים?!). בפעם הראשונה ששמעתי אותו הרעיון העביר בי חלחלה עמוקה (ולעשות את זה מכספי מיסים עורר בי חלחלה עמוקה עוד יותר). החרדים של אוסטרליה, זה מה שזה. ממפלגות כאלה אני מפחד, כי כשיום אחד מישנו צריך את הכיסאות שלהם אז זורקים להם עצם, ועם המזל שלי, אני העצם.
 
למעלה