הלו רותי ,תראה מי פה B-)

מיכל לב

New member
הלו רותי ,תראה מי פה B-)

טוב תרגעי, עדיין לא החלטתי להקפיץ פה את הרייטינג, סתם התחשק לי להציץ. תציצי בחזרה. ביי אהבובה (רציתי לכתוב אהובה אבל אני אשאיר את כמו שיצא,נחמד לא? שילוב של אהובה ובובה) B-)
 

מיכל לב

New member
אבל את ה``תראה`` ראוי שנשנה..

טוב תראי!!!ככה זה אחרי לילות בלי שינה. מקווה ששכחת.
 

רותי ב.

New member
היי, מיכל, בטח שאבקר,

אבל לא היום, כנראה השכם בבוקר, או באשמורת שלישית.. אהבתי את האהבובה, זה בסיידר (-:
 
למעלה