הלו רותי ,תראה מי פה B-) טוב תרגעי, עדיין לא החלטתי להקפיץ פה את הרייטינג, סתם התחשק לי להציץ. תציצי בחזרה. ביי אהבובה (רציתי לכתוב אהובה אבל אני אשאיר את כמו שיצא,נחמד לא? שילוב של אהובה ובובה) B-)