אינדיאני 35
New member
הלוווו זה פורום ???
שעה שעה שאני מסתבך בסמטאות הלווו המנהלת גם כן מפה ציירה לי הגעתי לפורום ? נו כוס מים אפילו לא מציעים פה לאורחים אז אני מבין שלקפה בכלל אין מה לצפות
שעה שעה שאני מסתבך בסמטאות הלווו המנהלת גם כן מפה ציירה לי הגעתי לפורום ? נו כוס מים אפילו לא מציעים פה לאורחים אז אני מבין שלקפה בכלל אין מה לצפות