הלוווו זה פורום ???

הלוווו זה פורום ???

שעה שעה שאני מסתבך בסמטאות הלווו המנהלת גם כן מפה ציירה לי הגעתי לפורום ? נו כוס מים אפילו לא מציעים פה לאורחים אז אני מבין שלקפה בכלל אין מה לצפות
 

חיפאית30

New member
שמישהו יביא לפה קפה !

לא אמרת כמה סוכר אתה רוצה בקפה שלך ? אולי גם איזה ביסקויט ליד ? או בפלה ?
 
2 סוכר והרבה חלב

לא אתנגד לביסקוויט וופלה . וגם עוגת שוקולד ועוגת גבינה . ועוגת קוקוס .
 

חיפאית30

New member
פטריון ?????

מה זה התאבון הזה ? פטריה קטנה - תאבון גדול ? אני יש לי בקושי ופלה, וגם היא כמעט פג תוקף. לא כדאי לך. אבל הקפה טוב. לא של עלית.
 

הקצין

New member
אני עוד מחכה לקפה שלי ???

תגידי אני צריך לחכות עוד הרבה התיבשתי בחום הזה ממני קצין וג´נלמן
 

מרי-לו

New member
שעה שעה אני מסבירה לו איך להיכנס

לפורום .... נו אינדיאנים, מה אפשר לצפות מהם ???
קפה???? שאני אכין קפה?????? חחחחחחחחחחחח הצחקת אותי ... כוס מים בכייף אני אגיש לך ... אבל הקפה שלי על הפנים אז לא כדאי לך לנסות. ברוך הבא אינדיאני ... קבל
ו-
(יעני, חיבוק ונשיקה ... הוא חדש חייבים להסביר לו) ו... ת´שאר קטעים פה חבל"ז לבונההההההההההההההה לבונההההההההההההההההה בואי בואי עוד חדש הגיע, יאללה ועדת קבלת פנים צאו לדרך
אחלה יום מרי-לו
 

לבונה

New member
לולו...התייצבתי לקריאתך...

או..אנידאני טעה בדרך...אוווווווווווווווו........... ואני חשבתי שהם גששים מעולים....ממממ...נראה לי מזוייף.... לולו..את יודעת שלולולולולולולולולו זה גם באינדיאנית? תראי..תחזיקי רגע מוט (של המטאטא) תעשי מדורה באמצע המשרד..וחזרי אחרי כשאת קופצת: לולולולולולולו אההה...? אהההה? איך יצא? אינדיאני..."נדבר אחורי זה"
 

מרי-לו

New member
חחחחחחחחח יו לבונה

אני מתפוצצת מצחוק כאן במשרד שיט, אני שומעת אמבולנס ... יו מי אלו עם החלוק הלבן????? ד"א - אחלה כינוי מצאת לך
ונה .... אהבתי מאוד לולו
 
אז ככה

אינדיאני מזוייף ??? עם מפה כמו שציירו לי שרק ע"י חוש המישוש א ו פ ס הגישוש מצאתי את הדרך חוץ מזה יש לי תו תקן מוטבע איפה שהוא מאחורה <שנייה בודק איפה > חיפאית חן חן על הקפה כבר חשבתי שאצטרך להסתפק במים של היפה בכחול
 

לבונה

New member
לולוללולולולוללולולולולולולולולולו

הלך עליך.. (יש!!!!!! הוא מדבר "בחן-חן" וכאילו כזה")
 

מרי-לו

New member
לבונה קבלי תיקון

עלך עליו מאמוש ... זה הוא החדש לא אני ... וחוץ מזה לי יש את המחק בפורום נה נה נה נה מי יכול עלי אה מי?????? תו תקן אמרת? מאחורה? הממממ.... נשמע מעניין...
תעשה סיבוב שנראה לך .. אופס... אותך
מרי-לו (לולו באינדיאנית
)
 

מרי-לו

New member
דין דון, קודם כל ...

שקט! והלולולולולו הזה זה השם שלי באינדיאנית או במרוקאית ...
 

Spiderwoman

New member
איזה יופי חדש ישן!!!

יאממ יאמממ... בנות אחורה הוא בטיפולי עכשיו! מרי מה את מצפה, הרי ראית את מר אינדי, היכול להיות גם יפה וגם חכם? לא! אז לא פלא שהוא צריך הוראות מפורטות!
<יענו מוציאה לך לשון וקורצת אינדי>
 
על פי שניים !!!

ספיידייי את יודעת איך קשר הטבע בין אינדיאני לעכביש ? רמז לא שאת צריכה חלילה
קשור בחיצים ורעל אז ז ה י ר ו ת חדש חדש אבל נושך חחחחחחחחחח
 

עינת.. :-)

New member
אינדיאני........ ../images/Emo39.gif ../images/Emo13.gif

ברוך הבא לפורומנו הקט.... תראה.... תשמע..... בהתחלה הן כזה כאילו מנסות לעשות לך זובור... כאילו... יורדות על החדשים... אבל..... סומכת עליך... ואם´תה צריך עזרה... (חחחחחחחחחח נראה לך שתצטרך?) אני פה.... ע י נ ת . . מה זה שמחה
 
למעלה