הלוואי

מרי-לו

New member
הלוואי

הלוואי

הלוואי / בועז שרעבי הלוואי - ומענן תרד עלינו קשת הלוואי - שלעולם הזה יש תקנה הלוואי - ויום יצמח מתוך סופה גועשת הלוואי - ולא תאבד לעד המתנה הלוואי - שהמדבר יצמיח עשב דשא הלוואי - ועוד נשב בצל תאנה הלוואי - שלא נכאב ואיש אחיו נאהב הלוואי - ויפתחו שוב שערי גן עדן הלוואי - ויתמזגו מזרח ומערב הלוואי - ונחדש ימינו כאן כקודם הלוואי - ולא ישא עוד גוי אל גוי חרב הלוואי - ולא ננטוש את דרך התקווה הלוואי - והאדם יהיה רחום עד ערב הלוואי - שיש סיכוי אחד לאהבה הלוואי - שלא נכאב ואיש את איש נאהב הלוואי - ויפתחו שוב שערי גן עדן הלוואי - ויתמזגו מזרח ומערב הלוואי - ונחדש ימינו כאן כקדם. - ותמיד יהיה לכולנו רק טוב אוהבת אתכם מאוד מאוד מרי-לו
 
מרי...



כל כך הרבה פעמים רציתי לכתוב את השיר הזה כאן בפורום ועוד אף פעם לא יצא לי... תמיד צץ משהוא ברגע האחרון... אני שמחה שכתבת אותו כאן... הוא כל כך מדבר... כל כך מדבר... ליהי
 

phantom

New member
טוב שציינת שבועז כתב את זה....אחרת...



אחרת נציגי ארגון אומני ישראל בפורום ישר היו קופצים... נ.ב. אחרי שהגעתי בזכותך ל69- עכשיו אני כבר ב70- , ושימותו הקנאים !!!
 
למעלה