הלב נחמץ

מיתר25

New member
הלב נחמץ ../images/Emo7.gif

הולכת כדרכי בשיגרה, להליכה מהירה בדיסקמן מתנגן לו שירה של שרית חדד "הכאב שבליבי, זה כאב שאיש אינו שומע די, עד מתי אלוקיי יגור העצב בליבי?"... לפתע, מרימה את עיניי ורואה מולי קומנדקר צבאי, נושא עליו ארון קבורה של חייל או חיילת. נאלמתי דום. שמטתי את האוזניות וקפאתי במקום. עוד חפים מפשע, הולכים היום מן העולם הזה. עוד צעירים שישארו צעירים לנצח. וברקע, זעקות השבר של המשפחה. לא יכולתי עוד. רצתי בכל כוחותי האחרוניים ורק מחשבה אחת חלפה בראשי, עד מתי? החיים קצרים, אין אנו יודעים איך יחלוף מחר. אז למה לא לנצל אותם כראוי? למה לענות את הגוף והנפש? למה לא לנסות להנות מהחיים? השנים חולפות מהר מבלי שנשים לב נצלו אותם כראוי יום שעובר לעולם לא חוזר!!!! החיים ממשיכים, אבל מתינו הם כמו צמח בר.
מיתר
 

הרקדנית

New member
מחזקת את דברייך מיתרי...

"החיים קצרים, אין אנו יודעים איך יחלוף מחר" לא אוסיף כואב לכולנו
לזכרם תהיי חזקה יקרה שלי
 
../images/Emo24.gif

נכון יום שעובר לעולם לא חוזר חיים רק פעם אחת , אז למה שלא תנצלי אותם בצורה הטובה ביותר? למה שלא תצאי אל החיים שמחכים לך בחוץ, אל החיים הורודים, הזוהרים החיים הבריאים והטובים???. מיתר מגיע לך את החיים הכי מאושרים בעולם את החיים הכי יפים , מלאי אושר ואהבה , מלאי שמחה , צחוקים .... חזרי על המשפט הזה : יום עובר ולעולם לא חוזר אז נצלי אותו בצורה הטובה ביותר והפיקי ממנו את כל אשר את יכולה.... אוהבת אותך הכי שבעולם!
 
.....

מדליקה |נר | לזכרם! ה´ שבשמיים מבקשת ממך בקשה קטנה קצת גדולה עשה שזה ייגמר , עשה שזה יפסיק הכול נתון בך - רק אתה מסוגל לחולל ניסים הפסק לקחת נשמות טהורות , חפות מפשע שלא עשו דבר , נשמות שרוצות לחיות באושר ... בבקשה כמה עוד נוכל לסבול ? כמה עוד נוכל לבכות?? בבקשה ממך עשה שזה יפסיק! " אל מלא רחמים " - אז למה אין לך רחמים כלפי העם שלך - " העם הסגולה שלך העם שאתה אוהב אתה הכי פוגע .... רחמנות , אכפתיות , אהבה בבקשה...... בבקשה.....
 

joyjoy

New member
../images/Emo14.gif../images/Emo14.gif

"תשמור על העולם ילד יש דברים שאסור לראות תשמור על העולם ילד כי אנחנו כבר לא מצליחים"
 
למעלה