הכתב של מרדכי נמיר

ואם בכבוד וחשיבות מדובר, אז נראה לי

שהוא כן היה מוטרד בכגון אלה, הקשרי ייצוגיות, איך הוא ואנחנו נראים בעיני שכנינו, בעיני התפוצות. אולי גם רגישות לכבוד משרתו, עד כמה מתייחסיים לעמדותיו, מקשיבים ומתחשבים בעצתו ונסיונו, וניתן לו להשפיע בקבלת ההחלטות. יתכנו עלבונות לא ענייניים ומנגד, רצון להראות שלא הפן האישי מכאיב ופוגע בצפור נפשו אלא העובדה שלא נעשים הצעדים הנכונים ושההחלטות שמתקבלות אינן ענייניות. ויתכן שיש בתפיחויות כדי לרמז על 'אנחנו' ו 'הם' שאיפיין את תקופת מפאי, יש שווים וראויים יותר מפאת ייחוסם ויש את האחרים. רק רשמים. תודה לשמעון על השיפור בסריקה.
 

shamon51

New member
כייף?

צריך להשליט פה משמעת ? מה זה הקטע הזה עם "גרביים, תחתונים" פטישיסטי
 
אתה צודק, וזו הסבה שרכשתי היום

פטיש מנהלים חדש ב "הום סנטר" ואני מתכוון לאכוף מחדש את חוקי המשמעת אן בפורום, ובכלל ב "תפוז". ההפקרות חוגגת והקטע עם התחתונים, חבל"ז אני מתכוון להיכנס חזק בכל מי שישכח את עצמו ושפה מתורבתת.
 
וגם:

איך העיר נראית מבחינת נקיון ואסתיטיקה. יש מקרים שמה שרואים בחוץ יותר חשוב לאנשים מאשר מה שמתרחש באמת, והם מקדישים לתפוארה, מרבים לגזור סרטים ולחנוך אולמות, אך תכל'ס, בנושאים החשובים והפחות צבעוניים ומצטלמים ( מערכת ביוב תקינה ) הוא מרוחקים מאלה ומשאירים את כל הטפול לעוזריהם הנאמנים, ושמחים שלא מציקים להם בזוטות. עדין רשמים, ואין וודאות שזה קיים אצלו.
 

shamon51

New member
שמתי לב לאות "ע"

שיורדת בקו חזק למטה צרה ומזכירה איבר-מי? האם זה קשור לנטיתו לבחורות צעירות ?
 
מה, גם הוא בלי תחתונים ? שיתבייש

אני ניגש להעיף מבט באות ע'. היה לו שם של מכובד בחוץ ורודף אחר צעירות בין נאום לנאום?
 
תשמע, הוא היה די מחובר להנאות

ותפנוקים, אם כי קצת שיחק אותו סטייל אדיש. ובעברית מדוברת, לבטח היה מתנדב לשליחות דיפלומטית בתאילנד, ולאחר מיפגשים חשובים במיוחד היה.. טוב נעזוב, אנחנו נסחפים, אז הוא אהב קצת מסאז'ים, אז מה. מצד שני, הוא הסביר מאד יפה איך הוא אוהב את זה, וידע להחמיא, הלוואי עלי.
 
לא יודע עליו כלום. בתקופה ההיא היו

מדורי רכילות ? אבל עזוב, זה רק רשמים ואולי הוא בכלל אוהב יותר לעשות מסאז'? ולפנק עם סוכריות טופי ילדות קטנות ? סתםםםםם. יאללה, אני לוקח מחדש את פטיש המנהל ולא אתיר יותר התבטאויות כאלה.
 

shamon51

New member
תוספת

מאחורי מסך ההקשבה שלו לדעת הקהל נראה לי טיפוס די אנוכי שחושב על עצמו ודואג לעצמו יודע להיות מניפולטיבי ולמשוך את השטיח מתחת לאחרים כנראה שפוליטקה לא היתה שונה לפני 45 שנה כמו שנאמר: פוליטיקאי ל- פוליטיקאי מנייקני
 

graphein

New member
כמה רשמים

מבנה, סדר ו'יופי' הם אלמנטים מכריעים בהתנהלותו וחשובים בתפקודו. רציני, ביקורתי ואחראי לוקח על עצמו משימות, מארגן, מתכנן ומבצע אותן עד השלמתן. מאמין בתכניות ובתהליכים בדוקים ומוכרים. מכבד נתונים ועובדות וישתכנע לבצע שינוי בתהליך או בדרך שקבע רק אם ישתכנע בהגיון ובתועלת שמאחורי זה. דרוך וערני, קיימת התגייסות מתמדת על מנת להפגין שליטה ועמידות. הדימוי האישי והמקצועי חשובים לו ונוהג בהידור מוקפד וגנדרני משהו. מפגין סמכותיות ושליטה בנעשה סביבו. מאחורי מסך הרצינות והמכובדות, רגיש לכבודו ולמעמדו ומסוגל להגיב בעוצמה וברוגז מופגן כאשר מרגיש שמנסים לפגוע במה שחשוב לו. אפקטיבי בפעולותיו וערמומי במידה, מסוגל לכוון ולפגוע בדיוק בנקודות החולשה של העומד מולו. בעל מודעות חברתית, מסוגל לנהל יחסים מקצועיים וחברתיים מלאים ואף פוריים אך בו זמנית סגור, אינו נפתח ואינו נותן את עצמו עד הסוף.
 
בינתיים:

שאלתי את אבי מה הוא יודע/זוכר לגביו, ובכן הוא זוכר אותו מבקר 'במעונות' ( שם התגוררה המשפחה ) כמו מכובדים אחרים שביקרו שם מהגווארדיה ההיא. את גולדה הוא זוכר חברותית ומחייכת, ואילו זה זכור לו כאדם לא חברותי, לא פותח בשיחה, לא מחייך, עסקן צבורי. עוד מישהו רוצה לנסות ?
 

shonshon5

New member
פילים. יענו - אלפאנטס.

הבנאדם היה ידוע באוסף מרשים ונכבד של פסלי פילים מרחבי העולם. מן המפורסמות הוא שבעת שהיה מארח אישיות חולי"ת, הבנאדם היה מביא לו פיל. ככה הוא היה. דאמבו. סאלאמאת!
 
מתאים לו לארח על פי כללי הכבוד

והטקס ורוב ההדר המפ"איניקי, ונראה שהוא הקדיש לשלמות האירוח ושביעות רצונו של האורח. אגב, טירחה דומה שאין מאחוריה בהכרח אכפתיות וציפיה לקבל פיל ( נקרא לה ברשותכם טירחה נרקסיסטית שנועדה להאדיר את חשיבותו של הטורח אגב השתדלות למען הלקוח/האורח.. ) ניתן למצוא גם אצל נערת ליווי שטורחות על מנת שהלקוח יהיה מרוצה, ישאיר טיפ וישוב שנית, אך הוא, הלקוח מעניין אותה בערך כמו שמעניין אותה השלג דאשתקד. דאמבו, הרסת אותי.
 
למעלה