טיטי~^^
היי, מה שלומך? נושמת D:
כמה זמן את מכירה את הלן? מאז תחילת אפריל 3:
מה חשבת בפעם הראשונה שראית את וילה? "איזה כוסית!"
השיר הראשון ששמעת של HIM? TFOH, אבל מה שגרם לי להמשיך לשמוע אותם ולהוריד והכל זה DOS.
מה דעתך על הפורום עד עכשיו? אתם יצורים ממש חמודים! ^__^
מה שמך בישראל? (שכחת) ....שאנה.
ומאיפה? (כנ"ל) כפר בן נון. אהא, יש כזה מקום, הלן יכולה להעיד.x_x
תחביבים מיוחדים? אנימה, מוסיקה, ספרים, כתיבה, ואני רוכבת על סוסים
את מתאפרת או שבכלל לא?עפרון שחור <:
נעליים אהובות עלייך? לי קופר שלקחתי להלן ביום שלישי.X3 מה, הן נורא חמודות!
בגד אהוב (חולצה או מכנס?) מכנסיי גלישה ירוקות ופשוטות, אבל אני לובשת אותן כל פעם שהן יוצאות מהכביסה והן ממש נוחות. D:
צבע אהוב? שילוב של שחור ותכלת, מכורה.
דמות אהובה מסרט? אני בקושי רואה סרטים ס_ס" יומטוב!