הכר את האוייבת B-)

  • פותח הנושא zar
  • פורסם בתאריך
אריה!

הפורום לא יכול לאבד כלום - הוא גולם וכשהגולם, שאהב להשתעשע פה הולך לאסוף חנופות במחוזות אחרים, יכול להיות.. שדווקא יתווסף פה חן. לדוגמא - החנון. מיכאללה, מתחנחנת לאיזה חנון שיבוא להתחנן
 

softy

New member
הקם על יוצרו השכם להשכיבו...

זה נכון שנורא כיף להיות איזו חבורה קטנה ומגובשת שמעבירה דחקות וחידודי לשון שזר לא יבינם. אבל כמו בכל עסק משפחתי קטן שרוצה לגדול ולהתפתח, כך גם בפורום הזה, הוא גודל, הוא מצרף חברים חדשים, הוא נותן זכיונות, הוא מגדיל מחלקות, וכך פתאום אנו מוצאים את עצמנו עם מגוון גדול של מושכי כיוון ומעצבי דרך. אנו עצמנו כבר לא מחליטים לבד איך יראו פני הפורום, כל החברים בפורום כאחד, הם אלו שמעצבים את דמותו החדשה של הפורום. ככה זה בחיים, הוותיקים מתברגנים, והחדשים יוצרים נורמות חברתיות חדשות. סופטי קרעתי לחתיכות את התיזה הישנה שהגשתי בעבר.
 

ariegur

New member
ומה לדעתך ההבדל עכשין בין הפורום

הזה לבין ``על כוס קפה`` , ושלא להעליבך, בין הפורום הזה לבין 40+ ???? אריה
 

softy

New member
תראה אריה...

מאחר ואין אנו עומדים בכניסה לפורום ועורכים סלקציה מי יכנס ומי ישאר בחוץ, אזי כאן אנו בטח נסכים בנינו שכל אחד יכול להכנס. מאחר וכל אחד יכול להכנס < חוץ נאחד כמובן> אז נשאלת השאלה איך מכוונים אותם לכתוב את ההגיגים שלשמו נוצר הפורום. אז לדעתי, מדי פעם יכולים להבליח לחלל הפורום הגיגי פלירטוט שנונים, אבל אי אפשר הרי כל פעם כל הזמן, הרי גם אתה חוטא ולא פעם בכתיבה סתמית שאין שום פלירטוט רב משמעות מאחריה, כך גם אני! מה שכן, אסור שידנו תהיינה רפות, כי אנו דור המייסדים אמורים להיות מנחילי המורשת ומסמני הדרך. על כן מדי פעם צריך להעלות כאן דברים ראויים ברוח ימיו הראשונים של הפורום, אבל בהחלט לא כל פעם וכל הזמן. סך הכל הפורום הזה קם כדי שיהיה אפשר לדבר על כלום, אז נכון שברוב הפורומים של תפוז מדברים בעיקר על כלום, רק שפה מדברים על כלום עם תוכן. וזה כל ההבדל. סופטי. נשאר לי עוד קצת לנקז...
 

ariegur

New member
אתה אופטימיסט חסר תקנה

ובטח משתמש במשקפי שמש ורודים. הפורום הזה הפך לקשקשיאדה רצינית ו ה ה ו כ ח ה - אחד מפרסם עלק ``כתבה`` `` דע את האויב`` ופתאום קופץ אחר וטוען שפרסם אותו דבר בפורום אחר לא מזמן. על זה אמרו חז``ל - I rest my case. לדעתי בפורום זה צריכה להיות הגבלה - כל פניה לא יותר מ 5 שורות עד 50 מילה. אגב, מה דעתך שאעתיק לכאן את השירים של ארבל מהכרמל ? אני אבקש רשותו והוא בטח יסכים ... אריה - פלרטטן שנשאר עם תאוותו במקלדתו !
 

softy

New member
אתה צריך להבין...

שניהול פורום הוא לא מלאכה קלה, אני יכול כבר עכשיו להתערב איתך שתשעים אחוז מכל הפורומים החדשים שנפתחו לא יוציאו את ימיהם. ניהול פורומים הוא עסק למביני עניין, צריך להיות קצת איש מכירות, קצת פסיכולוג, קצת רשע, הרבה מפרגן פחות צודק ויותר חכם. הרי אתה עברת יחד איתי את המסע המרתק שהיה בפורום ארבעים, יחד ראינו איך מנביא מוכיח בשער הפכתי למרים נס המרד... והתוצאה הרי ידועה. מה שאני מנסה להגיד כאן, זה שכל הזמן לומדים ובדרך כלל מתקנים טעויות באמצע נגינה. סופטי אלו הם העקרונות שלי ואם הם לא נראים לך אז יש לי גם עקרונות אחרים.
 

אילה.

New member
אריה, הרסת לי ת`בוקר

יש דברים - או שמות - שאסור שיעלו בראש לפני 10 בבוקר, כשהקיבה יציבה יותר... אוףףףףףף למה? למה פתחתי את ההודעה הזאת? למה? למה ראיתי את השם הזה? ועוד מחשבה כה מזעזעת של לראות את זה פה?!!! אוףףףףףף טוףף, אין ברירה. אני הולכת להרביץ לעצמי קצת. מגיע לי. אתה בא לעזור לי? אילה עם השוטים
 

שש

New member
סופטי ושרון

אני ממש מצטער שגרמתי לכם סערה בכוס וודקה ואגב המחשב שלי לט מאפשר לי כניסה לתפוז ביי חמודים איזה שאלות ותהיות הולכות פה לגבי פורום כל כך צעיר
 
למעלה