הקם על יוצרו השכם להשכיבו...
זה נכון שנורא כיף להיות איזו חבורה קטנה ומגובשת שמעבירה דחקות וחידודי לשון שזר לא יבינם. אבל כמו בכל עסק משפחתי קטן שרוצה לגדול ולהתפתח, כך גם בפורום הזה, הוא גודל, הוא מצרף חברים חדשים, הוא נותן זכיונות, הוא מגדיל מחלקות, וכך פתאום אנו מוצאים את עצמנו עם מגוון גדול של מושכי כיוון ומעצבי דרך. אנו עצמנו כבר לא מחליטים לבד איך יראו פני הפורום, כל החברים בפורום כאחד, הם אלו שמעצבים את דמותו החדשה של הפורום. ככה זה בחיים, הוותיקים מתברגנים, והחדשים יוצרים נורמות חברתיות חדשות. סופטי קרעתי לחתיכות את התיזה הישנה שהגשתי בעבר.