הכרת תודה

הכרת תודה

הכרת תודה היא המפתח לשערי השפע של היקום. היא הופכת את מה שיש לנו למספיק, ואף יותר. הכרת תודה, הופכת ארוחה, לסעודה! דירה, לבית, זר, לחבר, הכרת תודה עושה סדר בכאוס והופכת רעש, לשקט. היא הופכת את העבר להגיוני, את ההווה למושלם ואת העתיד לבטוח. הופכת לחץ לרגיעה ועצבנות לשלווה. היא הופכת חושך לאור, ושמה פתרונות, במקום בעיות. הכרת תודה הופכת עוני לעושר. חישבו על כך מפעם לפעם כאשר אתם מרגישים שחסר דבר מה בחייכם ואז הבינו כמה עשירים אתם באמת.
 

kung fu

New member
כמובן ../images/Emo13.gif

מחשבות חוסר מביאות להמשך חוסר. אמירות כמו "אין לי, "חסר לי" אינן תורמות. אמירות חיוביות וראייה של הטוב בחיינו, מביאות להמשך צמיחה.
 
חשוב חיובי, שחרר את מוחך

חשוב חיובי, שחרר את מוחך ממחשבות שליליות. אל תחשוב שלילי: "לא אצליח..." חשוב חיובי: קיבלתי היום ארבע פעמים "לא" - התשובה החמישית תהיה "כן". השלילה והפחד עלולים להיות נבואה המגשימה את עצמה. שלוט במחשבותיך שיהיו מרוכזות רק באלמנטים החיוביים ביותר בחייך. הרחק כל אנרגיה ומחשבה שלילית שעוברות במוחך. גישה חיובית היא יחס שמניב תגמול עצום. האתגר שלך הוא תמיד לבחור בגישה החיובית. אנשים אוהבים להיות בסביבה של בריות חיוביות. גישה חיובית משפרת את היחסים שלך , הופכת אותך לאדם מאושר יותר ומובילה להצלחה. מתוך ספרי: "איך להצליח בחיים"
 
הכרת תודה - "תודה מקרב לב"

"תודה מקרב לב" מאת בני ישראלי www.loveyoursuccess.net "פסימיסט רואה קושי בכל הזדמנות אופטימיסט רואה הזדמנות בכל קושי." ווינסטון צ'רציל מצליחנים במכירות שואפים להיות בתודעת לקוחותיהם , במידה המרבית האפשרית . למעשה הלקוחות נותנים לנו הזדמנויות רבות להיות בתודעתם , כאשר הגישה שלנו חיובית ולא מאיימת . למרות זאת , אנו מחמיצים הזדמנויות אלו פעמים רבות . אחת הדרכים הקלות והיעילות להיות בקשר היא באמצעי עוצמתי של אגרת אישית . צא ולמד , איך אתה מרגיש כשאתה מקבל איגרת אישית ? …כך גם מרגישים הלקוחות שלך כשמקבלים איגרת אישית . להלן שמונה הזדמנויות לומר תודה , ואיך לעשות זאת בצורה יעילה. 1. כאשר לקוח עושה אתך עסקים. בכל קשר כזה, כתוב אגרת אישית קצרה , או גלויה שאומרת : "אני מלא הערכה לעסק שלך . תודה רבה לך ". כל אחד מעריך את העובדה שאתה יוצא מגדרך לתת לו להרגיש שהוא חשוב ומוערך. 2. כאשר לקוח מחמיא לך על נושא כלשהו . זו הזדמנות לאגרת תודה קצרה : " תודה רבה לך שהקדשת מזמנך היקר לעשות לי את היום. אני מאד מעריך זאת " . אנשים מחמיאים מעט מאד איש לרעהו, אז הייה אתה בין המובילים שמחזירים תודה למי שמודה לך. 3. כאשר לקוח מעיר הערות או מציע הצעות. זו מתנה נהדרת, כאשר לקוחות שלך פונים בהערה או הצעה איך לעשות דברים טוב יותר, או בדרך שונה. הם גם בעצם נותנים לך איתות קניה. הם בעצם אומרים לך : אם תעשה את השנוי הזה המוצר שלך יהיה יותר מושך מבחינתנו . הנה כך תתחיל את האיגרת : " תודה רבה לך על הצעתך , איך לתת לך שרות טוב יותר . כוונתי העסקית לעשות בדיוק כך .אתה עושה את הג'וב שלי יותר קל ויותר מעניין כשאתה מספק לי תשומה" . 4. כאשר לקוחות מנסים משהו שהמלצת להם . כאשר הם קונים מוצר חדש בהתבסס על המלצתך בלבד, הם יוצאים מ"אזורי נוחות" שלהם . הם נותנים אמון בך ובמוצר שלך. עובדה זו "מבקשת" אגרת כדלהלן : " תודה רבה שנתת בי אמון. אני מעריך מאד עשיית עסקים אתך " 5. כאשר לקוחות ממליצים עליך . זו צורת הפרסום הטובה ביותר שאתה יכול להשיג . האיגרת צריכה להיות: "תודה רבה שהמלצת עלי ל … אני אספר לך על התפתחות הקשר. מאד משמעותית עבורי העובדה שאתה מוכן להמליץ עלי. אני מעריך זאת מאד " .סוג זה של תודה יכול לכלול מתנה קטנה. 6. כאשר לקוחות סבלניים , או שאינם סבלניים . לקוחותינו מסייעים לנו כאשר הם נותנים לנו זמן ללמוד , איך לתת להם שרות בצורה הטובה ביותר , וזה לעתים דורש את סבלנותם. מצד שני הם נותנים לנו " קריאה להתעורר " , כשהם מאיצים בנו להזדרז . במקרה זה הם בעצם אומרים לנו " הקדש לי תשומת לב . המתחרים ממתינים " לחטוף " אותי ממך " . בכל אחד מהמקרים, שלוף אגרת והבא לידיעתם כמה הם חשובים לך . אתה יכול לומר : " תודה שאתם מעמידים אותי במקומי. אני מעריך מאד שאתם עוזרים לי לסייע לעסק שלכם ". 7. כאשר לקוחות אומרים לך : "לא " . הגעת עד לקו הסיום ולא השגת את המכירה , הפעם . עדיין זו הזדמנות לאגרת קצרה . הודה להם על הזמן שהקדישו לך , על היותם מתחשבים , ועל הכנות שלהם . השאר דלת פתוחה , בעצם היותך ידידותי ואדיב . נוכחתי לדעת שחלק לא קטן של מכירות שהשגתי הגיעו מלקוחות שאמרו " לא " , בפעם הראשונה . אנשים זכרו את האיגרת ששלחתי להם , ועובדה זו עשתה את השנוי . 8. כאשר לקוחות גורמים לך לחייך . אני זוכר לקוח שנהג להתקשר אלי ולבשר לי חדשות טובות . אחר נהג לשלוח לי כל הזמן בדיחות בדואר אלקטרוני .זה גרם לי לחייך ואני נוהג ליידע לקוחות שגרמו לי להרגיש טוב . אני שולח להם אגרת , בדרך כלל מוטבעת בדמות " סמיילי " . תמיד מבחינים ותמיד זוכרים את השימוש בטכניקה זו . אלו זרעים שנשתלים ובבוא העת נותנים פירות . והעיקר … והעיקר , תודה מקרב לב . הכרת תודה והבעת תודה בהצלחה
 

KEiN

New member
או בשפה אחרת "השלמה"

כאשר את משלים עם עצמך, תהיה מאושר
וזו הדרך היחידה ....
 

איל באש

New member
../images/Emo23.gifנכון, תודה

תודה לך איש יקר. אשמח לראות אותך בפורום החדש שלי שלמות פנימית הכניסה מפורומים מועדפים באתר הבית של תפוז איל באש
 
למעלה