הכריש של חביאר

קותי

New member
הכריש של חביאר

לקבוצת דיון בינלאומית בנושא צלילה הגיעה ההפניה הבאה. יכול להיות שהכריש שחביאר צילם הוא באמת מאקו (שלא נצפה באילת זמן רב מאד) ש"נדחף" צפונה בגלל הדיג המסיבי והלא חוקי בחופי מצרים.
 

הקרפיון

New member
עוד לגבי הכריש שלנו

שרלתי את אבי ברנס, המומחה לכרישים. לדעתו מדובר בsilvertip- אני לא משוכנע, כי כמה מהפרטים לא מתאימים. כעיקר מפריע לי הזנב (שהוא סמטרי מדי), החיבור לזנב (שהוא רכב מדי אצלנו), וגודל פתחי הזימים. אני החזרתי לו דואל, ומקווה לתשובה. MN
 
למעלה