הכצעקתה ?

מצב
הנושא נעול.
הכצעקתה ?

הכצעקתה ?
כאן אבל לא הכל ורוד ב-2005 היו הרבה יותר תאונות קטלניות והרוגים ברכבת ישראל, עם זינוק של 200% במעורבותה בתאונות קטלניות. 13 רכבות היו מעורבות בתאונות עם הרוגים, לעומת ארבע בלבד אשתקד. גם כלים דו-גלגליים היו מסוכנים באופן יוצא דופן בשנה החולפת - 48 מהם היו מעורבים בתאונות קטלניות, עלייה של 35% לעומת 2004. אבל יש בכל זאת נקודת אור ב-2005, והיא הירידה בתאונות קטלניות עם מכוניות פרטיות, מסחריות ומשאיות, בשיעור של כ-16%, 10% ו-28% בהתאמה. בהתאם לירידה הניכרת במספר התאונות, נרשם השנה גם שיפור במספר התאונות לפי מרבית סוגי הדרך ובמרבית המחוזות. עם זאת, בצפון הארץ נרשמה עליה מדאיגה של למעלה מ-7% במספר ההרוגים (161 השנה לעומת 150 אשתקד), וכך גם בתחומי העיר תל-אביב. במחוזות המרכז, ירושלים, דרום וש"י, נרשמו ירידות נאות של עד 32% (ירושלים).
 

fireman

New member
הנתון המזעזע

הכצעקתה ?
כאן אבל לא הכל ורוד ב-2005 היו הרבה יותר תאונות קטלניות והרוגים ברכבת ישראל, עם זינוק של 200% במעורבותה בתאונות קטלניות. 13 רכבות היו מעורבות בתאונות עם הרוגים, לעומת ארבע בלבד אשתקד. גם כלים דו-גלגליים היו מסוכנים באופן יוצא דופן בשנה החולפת - 48 מהם היו מעורבים בתאונות קטלניות, עלייה של 35% לעומת 2004. אבל יש בכל זאת נקודת אור ב-2005, והיא הירידה בתאונות קטלניות עם מכוניות פרטיות, מסחריות ומשאיות, בשיעור של כ-16%, 10% ו-28% בהתאמה. בהתאם לירידה הניכרת במספר התאונות, נרשם השנה גם שיפור במספר התאונות לפי מרבית סוגי הדרך ובמרבית המחוזות. עם זאת, בצפון הארץ נרשמה עליה מדאיגה של למעלה מ-7% במספר ההרוגים (161 השנה לעומת 150 אשתקד), וכך גם בתחומי העיר תל-אביב. במחוזות המרכז, ירושלים, דרום וש"י, נרשמו ירידות נאות של עד 32% (ירושלים).
הנתון המזעזע
על עליה של 200% בתאונות בהן מעורבות רכבות פורסם לפני יומיים בחדשות ערוץ 2 כמדומני... לצערנו העליה הזאת היא זו שהעלתה את מודעות הציבור בנוגע לצורך בהפרדות מפלסיות ובהתאמה גם תקציבים להקמת אותן הפרדות מפלסיות. אין ספק שקו דימונה למשל היה נפתח ללא ארבעת הגשרים אם התאונות הקטלניות הללו לא היו מתרחשות.
 
גם אנחנו הרוכבים,ואני בינהם

הנתון המזעזע
על עליה של 200% בתאונות בהן מעורבות רכבות פורסם לפני יומיים בחדשות ערוץ 2 כמדומני... לצערנו העליה הזאת היא זו שהעלתה את מודעות הציבור בנוגע לצורך בהפרדות מפלסיות ובהתאמה גם תקציבים להקמת אותן הפרדות מפלסיות. אין ספק שקו דימונה למשל היה נפתח ללא ארבעת הגשרים אם התאונות הקטלניות הללו לא היו מתרחשות.
גם אנחנו הרוכבים,ואני בינהם
תרמנו לא מעט לנתונים הלא טובים,ובמחיר אבדות קשות בנפש.ופצועים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה