הכפלת MONO ל Stereo

InDoor76

New member
הכפלת MONO ל Stereo

אני מקליט מהמיקסר גיטרה בMONO, אני יודע שאפשר למשל אם הקלטתי את המונו בצד שמאל אז אפשר לשכפל את הטראק גם לצד השני לימין, שלא ישמע ברמקול אחד העיקר איך עושים את זה? תודה
 

HeavenlyB

New member
אם תקליט לערוץ מונו, תוכל לקבוע את הצידוד

אתה כנראה מקליט לערוץ סטריאו בקיובייס, ולכן יש לך את זה בצד אחד. אם תקליט לערוץ מונו, זה יישמע באמצע, או אם תשנה את הצידוד של הערוץ, זה יישמע היכן שאתה תקבע לו.
 
למעלה