אני מקליט מהמיקסר גיטרה בMONO, אני יודע שאפשר למשל אם הקלטתי את המונו בצד שמאל אז אפשר לשכפל את הטראק גם לצד השני לימין, שלא ישמע ברמקול אחד העיקר איך עושים את זה? תודה
אתה כנראה מקליט לערוץ סטריאו בקיובייס, ולכן יש לך את זה בצד אחד. אם תקליט לערוץ מונו, זה יישמע באמצע, או אם תשנה את הצידוד של הערוץ, זה יישמע היכן שאתה תקבע לו.