הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
על הגשר הישן מעל נחל אדוריים.
טיפוס על הגשר הישן והבלוי מגלה שהמסילה פורקה, אך האדנים עדיין נותרו. נו טוב, מה כבר אפשר לעשות אתם? התמונה לכיוון צפון.
 

bernuli

New member
על הגשר הישן מעל נחל אדוריים.
טיפוס על הגשר הישן והבלוי מגלה שהמסילה פורקה, אך האדנים עדיין נותרו. נו טוב, מה כבר אפשר לעשות אתם? התמונה לכיוון צפון.
על הגשר הישן
תמונה מלפני שנה
 

בועז ל

New member
ומתחתיו
שלא נדע...
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
הגשר החדש מעל נחל אדוריים.
מראה מהגשר הישן.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
הכנה לחשמול.
"מרפסת" לחשמול ע"ג הגשר החדש. תחי האופטימיות! בינתיים עד שיגיע החשמל לנחל אדוריים הגועש, ניתן להסב את המרפסת לסוכת אבלים.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
עוד מבט על הגשר מאדוריים.
ואתו "סוכות האבלים" עליהן כתבתי בהודעה הקודמת.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
בחזרה לכביש 40 .
אתנחתא קלה מהאבק ואני בחזרה על כביש 40. הכיוון דרום. מבט מזרחה מגלה.. נחשו מה? כן, עוד הפרדה מפלסית לא הרחק מצומת בית קמה. כשאני עורך לעצמי רשימת גשרים והפרדות מפלסיות לאורך התוואי - ורבותיי, התוואי ארוך ביותר ובכל קפל קרקע צץ לו נחל אכזב המחייב הקמת גשר - איני יכול שלא להביע תמיהה כיצד הוערכה עלות הפרויקט ב-1.5 מיליארד ש"ח בלבד. כבר היום מדובר על חריגה בת למעלה מ-300 מיליון ש"ח, ולהערכתי היד עוד נטויה. צר לי, אלא לאבחן את מי שקבע את מועד סיום הפרויקט לשנת 2008, כבלתי שפוי! בתמונה: ההפרדה המפלסית הנראית מכביש 40. ניתן להבחין בהשקעה הכספית הרבה שבכל הפרדה והפרדה, אפילו שמדובר באזור המשמש למעבר חקלאי בעיקר ודליל מאוד מאוד בתנועה.
 

BMWE

New member
בחזרה לכביש 40 .
אתנחתא קלה מהאבק ואני בחזרה על כביש 40. הכיוון דרום. מבט מזרחה מגלה.. נחשו מה? כן, עוד הפרדה מפלסית לא הרחק מצומת בית קמה. כשאני עורך לעצמי רשימת גשרים והפרדות מפלסיות לאורך התוואי - ורבותיי, התוואי ארוך ביותר ובכל קפל קרקע צץ לו נחל אכזב המחייב הקמת גשר - איני יכול שלא להביע תמיהה כיצד הוערכה עלות הפרויקט ב-1.5 מיליארד ש"ח בלבד. כבר היום מדובר על חריגה בת למעלה מ-300 מיליון ש"ח, ולהערכתי היד עוד נטויה. צר לי, אלא לאבחן את מי שקבע את מועד סיום הפרויקט לשנת 2008, כבלתי שפוי! בתמונה: ההפרדה המפלסית הנראית מכביש 40. ניתן להבחין בהשקעה הכספית הרבה שבכל הפרדה והפרדה, אפילו שמדובר באזור המשמש למעבר חקלאי בעיקר ודליל מאוד מאוד בתנועה.
למה בלתי שפוי

יש די הרבה מקומות בהם ניתן לעבוד ולא עובדים כבר מעל שנה. דוגמה פשוטה לכך, הקמת גשר ליד ב"ש מרכז
 

בועז ל

New member
למה בלתי שפוי

יש די הרבה מקומות בהם ניתן לעבוד ולא עובדים כבר מעל שנה. דוגמה פשוטה לכך, הקמת גשר ליד ב"ש מרכז
כשתעבור על התוואי עד לוד, ולא רק עד ק.גת,
תבין. מדובר בפרויקט ענק שלבטח יגרור אחריו חריגות נוספות בתקציב לכשייתווסף הקטע הצפוני לעבודה. חוץ מזה, כל הערכת זמן חייבת לקחת בחשבון גם עיכובים אפשריים וגם את "ההוויה הישראלית"
 
בחזרה לכביש 40 .
אתנחתא קלה מהאבק ואני בחזרה על כביש 40. הכיוון דרום. מבט מזרחה מגלה.. נחשו מה? כן, עוד הפרדה מפלסית לא הרחק מצומת בית קמה. כשאני עורך לעצמי רשימת גשרים והפרדות מפלסיות לאורך התוואי - ורבותיי, התוואי ארוך ביותר ובכל קפל קרקע צץ לו נחל אכזב המחייב הקמת גשר - איני יכול שלא להביע תמיהה כיצד הוערכה עלות הפרויקט ב-1.5 מיליארד ש"ח בלבד. כבר היום מדובר על חריגה בת למעלה מ-300 מיליון ש"ח, ולהערכתי היד עוד נטויה. צר לי, אלא לאבחן את מי שקבע את מועד סיום הפרויקט לשנת 2008, כבלתי שפוי! בתמונה: ההפרדה המפלסית הנראית מכביש 40. ניתן להבחין בהשקעה הכספית הרבה שבכל הפרדה והפרדה, אפילו שמדובר באזור המשמש למעבר חקלאי בעיקר ודליל מאוד מאוד בתנועה.
מועד הסיום עד נען למיטב זכרוני היה סוף 2007
 

קו 415

Active member
בחזרה לכביש 40 .
אתנחתא קלה מהאבק ואני בחזרה על כביש 40. הכיוון דרום. מבט מזרחה מגלה.. נחשו מה? כן, עוד הפרדה מפלסית לא הרחק מצומת בית קמה. כשאני עורך לעצמי רשימת גשרים והפרדות מפלסיות לאורך התוואי - ורבותיי, התוואי ארוך ביותר ובכל קפל קרקע צץ לו נחל אכזב המחייב הקמת גשר - איני יכול שלא להביע תמיהה כיצד הוערכה עלות הפרויקט ב-1.5 מיליארד ש"ח בלבד. כבר היום מדובר על חריגה בת למעלה מ-300 מיליון ש"ח, ולהערכתי היד עוד נטויה. צר לי, אלא לאבחן את מי שקבע את מועד סיום הפרויקט לשנת 2008, כבלתי שפוי! בתמונה: ההפרדה המפלסית הנראית מכביש 40. ניתן להבחין בהשקעה הכספית הרבה שבכל הפרדה והפרדה, אפילו שמדובר באזור המשמש למעבר חקלאי בעיקר ודליל מאוד מאוד בתנועה.
העניין הוא לא הכסף
העניין שיש גם חריגה של1.5 מיליארד שנים בסיום הפרוייקט.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה