סביר להניח שכן.הגשר הישן יפורק?
סביר להניח שכן.הגשר הישן יפורק?
על הגשר הישן מעל נחל אדוריים.הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
על הגשר הישןעל הגשר הישן מעל נחל אדוריים.
טיפוס על הגשר הישן והבלוי מגלה שהמסילה פורקה, אך האדנים עדיין נותרו. נו טוב, מה כבר אפשר לעשות אתם? התמונה לכיוון צפון.
ומתחתיועל הגשר הישן
תמונה מלפני שנה
ומתחתיו
שלא נדע...
הגשר החדש מעל נחל אדוריים.הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
הכנה לחשמול.הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
המקומייםהכנה לחשמול.
"מרפסת" לחשמול ע"ג הגשר החדש. תחי האופטימיות! בינתיים עד שיגיע החשמל לנחל אדוריים הגועש, ניתן להסב את המרפסת לסוכת אבלים.
*המקומיים
דיירי הגשר
עוד מבט על הגשר מאדוריים.הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
בחזרה לכביש 40 .הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
למה בלתי שפויבחזרה לכביש 40 .
אתנחתא קלה מהאבק ואני בחזרה על כביש 40. הכיוון דרום. מבט מזרחה מגלה.. נחשו מה? כן, עוד הפרדה מפלסית לא הרחק מצומת בית קמה. כשאני עורך לעצמי רשימת גשרים והפרדות מפלסיות לאורך התוואי - ורבותיי, התוואי ארוך ביותר ובכל קפל קרקע צץ לו נחל אכזב המחייב הקמת גשר - איני יכול שלא להביע תמיהה כיצד הוערכה עלות הפרויקט ב-1.5 מיליארד ש"ח בלבד. כבר היום מדובר על חריגה בת למעלה מ-300 מיליון ש"ח, ולהערכתי היד עוד נטויה. צר לי, אלא לאבחן את מי שקבע את מועד סיום הפרויקט לשנת 2008, כבלתי שפוי! בתמונה: ההפרדה המפלסית הנראית מכביש 40. ניתן להבחין בהשקעה הכספית הרבה שבכל הפרדה והפרדה, אפילו שמדובר באזור המשמש למעבר חקלאי בעיקר ודליל מאוד מאוד בתנועה.
כשתעבור על התוואי עד לוד, ולא רק עד ק.גת,למה בלתי שפוי
יש די הרבה מקומות בהם ניתן לעבוד ולא עובדים כבר מעל שנה. דוגמה פשוטה לכך, הקמת גשר ליד ב"ש מרכז
מועד הסיום עד נען למיטב זכרוני היה סוף 2007בחזרה לכביש 40 .
אתנחתא קלה מהאבק ואני בחזרה על כביש 40. הכיוון דרום. מבט מזרחה מגלה.. נחשו מה? כן, עוד הפרדה מפלסית לא הרחק מצומת בית קמה. כשאני עורך לעצמי רשימת גשרים והפרדות מפלסיות לאורך התוואי - ורבותיי, התוואי ארוך ביותר ובכל קפל קרקע צץ לו נחל אכזב המחייב הקמת גשר - איני יכול שלא להביע תמיהה כיצד הוערכה עלות הפרויקט ב-1.5 מיליארד ש"ח בלבד. כבר היום מדובר על חריגה בת למעלה מ-300 מיליון ש"ח, ולהערכתי היד עוד נטויה. צר לי, אלא לאבחן את מי שקבע את מועד סיום הפרויקט לשנת 2008, כבלתי שפוי! בתמונה: ההפרדה המפלסית הנראית מכביש 40. ניתן להבחין בהשקעה הכספית הרבה שבכל הפרדה והפרדה, אפילו שמדובר באזור המשמש למעבר חקלאי בעיקר ודליל מאוד מאוד בתנועה.
וכפי שכבר אמרתיזה היה אחרי עדכון כנראה, שים לב
לתגובתך כאן
זה היה אחרי עדכון כנראה, שים לב
לתגובתך כאן
יש מצב.מועד הסיום עד נען למיטב זכרוני היה סוף 2007
העניין הוא לא הכסףבחזרה לכביש 40 .
אתנחתא קלה מהאבק ואני בחזרה על כביש 40. הכיוון דרום. מבט מזרחה מגלה.. נחשו מה? כן, עוד הפרדה מפלסית לא הרחק מצומת בית קמה. כשאני עורך לעצמי רשימת גשרים והפרדות מפלסיות לאורך התוואי - ורבותיי, התוואי ארוך ביותר ובכל קפל קרקע צץ לו נחל אכזב המחייב הקמת גשר - איני יכול שלא להביע תמיהה כיצד הוערכה עלות הפרויקט ב-1.5 מיליארד ש"ח בלבד. כבר היום מדובר על חריגה בת למעלה מ-300 מיליון ש"ח, ולהערכתי היד עוד נטויה. צר לי, אלא לאבחן את מי שקבע את מועד סיום הפרויקט לשנת 2008, כבלתי שפוי! בתמונה: ההפרדה המפלסית הנראית מכביש 40. ניתן להבחין בהשקעה הכספית הרבה שבכל הפרדה והפרדה, אפילו שמדובר באזור המשמש למעבר חקלאי בעיקר ודליל מאוד מאוד בתנועה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.