הכנסה למסד נתונים

coolel

New member
הכנסה למסד נתונים

יש לי TEXTAREA שבו כותבים את ההודעה בפורום אבל שאני מכניס למסד נתונים הוא מתעלם מהרווחים. צריך לעשות איזה REPLACE של משהו ב<BR>, לא? איך עושים את זה?
 

claimbing

New member
שאתה מציג את הפורום..תעשה דבר כזה

bodymsg=replace(r("bodymsg"),vbcrlf,"<br>") response.write bodymsg​
בהצלחה!..
 
למעלה