הכנסה למסד נתונים יש לי TEXTAREA שבו כותבים את ההודעה בפורום אבל שאני מכניס למסד נתונים הוא מתעלם מהרווחים. צריך לעשות איזה REPLACE של משהו ב<BR>, לא? איך עושים את זה?