הכנות לשבת

הכנות לשבת

אירגנתם משהו? אנחנו מסיימים עם הקונפטי מחר כבר (הכנו מספיק אל תדאגו) מישהו עשה עוד משהו?
 
אני יביא תוף אני מקווה

חברים שלי קנו תוף ואני יתגבר עם חברים של את העידוד. אני גם יהיה ביחד עם עוד איזה 10 איש לפחות (ככה אמורים לבוא, נראה אם מישו יבריז). ובאמת מקווה שכל הדיבורים והמריבות שנוצרו כאן בגלל נושא העידוד לא היו לשווא, ובאמת נראה את הקהל של צפרירים כקהל שמעודד בשווה לשווה לקהל הנתנייתי שיגיע לחולון.
 

Matan Yatziv

New member
טוב, בסדר....

אם אתה מביא תוף אני חסה ואם תביא עשר חברים, אני חצי חסה וחצי כרוב ושניהם מקולקלים... אנחנו מביאים כרגיל, את הגרונות שלנו הכי מחוממים שיש ואת שני התופים הרגילים
 
למעלה