אני יביא תוף אני מקווה
חברים שלי קנו תוף ואני יתגבר עם חברים של את העידוד. אני גם יהיה ביחד עם עוד איזה 10 איש לפחות (ככה אמורים לבוא, נראה אם מישו יבריז). ובאמת מקווה שכל הדיבורים והמריבות שנוצרו כאן בגלל נושא העידוד לא היו לשווא, ובאמת נראה את הקהל של צפרירים כקהל שמעודד בשווה לשווה לקהל הנתנייתי שיגיע לחולון.