הכל נגמר

כבויה

New member
הכל נגמר../images/Emo14.gif../images/Emo7.gif

אחרי מאבק ממושך על בני שנלקח ממני כי הייתי אמא מגינה ואזרחית ישרה הוא יקבל צו אימוץ סופי לאלה שקיבלו אותו אני מרגישה כמו שאמא ביולוגית מרגישה ואפילו יותר כי זכיתי לגדלו כמה חודשים ובזכותו נהייתי אמא שלו ניתקו אותו ממני פיזית אבל עמוק בלב בנפש פנימה הוא עדיין הבן שלי ואני אמא שלו את זה לא יוכלו לנתק לעולםםםםםםםםםםםםםםםם הכאב שאני מרגישה עכשיו אין לו אפילו מילים לבטא המילה לאבד תופסת כאן חלל עצום ושום דבר לא יוכל למלא את זה היום זה להתחיל שוב מנקודת ההתחלה קשה לי לעכל שאני לא אראה אותו יותר קשה לי לקבל שאני לא אוכל לחבקו שלא אוכל לראות אייך הוא מתפתח שלא אוכל לשמוע את המילים הראשונות הצעדים הראשונים לאבד ילד זה לאבד עולם שלם מלא. לאבד ילד זה לכבות את האור הקטן שהיה כל עוד שהיתה תקוה אולי אני בתוך סיוט אולי אני מאמינה שדברים ישתנו הצדק כאן עיוור מרגישה רצון לקחת את הכל ופשוט לרדת מהארץ הזאת ניסיתי את כל הדרכים בכל מקום הדלת סגורה שמסמנים מישהו כאן זה לכל החיים אז ילד יקר שלי קשה לי אפילו להפרד ממך לא רציתי אבל הם עיוורים חסרי לב עשיתי הכל רוצה רק בשבילך שיהיה לך טוב שתגדל ותקבל את מה שאתה זקוק לו שתהיה מאושר שתחייך אני תמיד אהיה שם לחבק אותך בחזרה ממני אמא שכבתה
 

לימור111

New member
../images/Emo7.gif תנחומי לך, כבויה

אני מאחלת לך שתמצאי לך מקורות נוספים שיאירו את חייך. יש נקודה מסויימת שממנה, ככל שקשה ונורא, חייבים פשוט ללכת הלאה, להמשיך ולמצוא את נקודות האור. זה בוודאי לא ינחם אותך ואולי יישמע אפילו טפשי, אבל אתמול ראיתי סרט מאוד דומה. שחקנית מפורסמת עמדה לאמץ ילדה והיא נלקחה ממנה כיוון שהתגלה שבנעוריה היה לה קשר עם אדם מפוקפק. אמנם ראיתי רק קטע מהסרט, אבל אותה אשה נסעה לחו"ל וטיילה בעולם לפני שחזרה למקומה והמשיכה בחייה. גם שם אומצה כבר הילדה אבל היא הצליחה לשמור אתה על קשר. כמו בסרט, אני חושבת שבמקומך הייתי לוקחת עכשיו איזה שהוא פסק זמן מחיי ומנסה ללכת למקומות אחרים. ושוב, תנחומי.
 

Kalla

New member
אין לי מה להגיד../images/Emo7.gif

שום מילים לא מספיקות כאן. מאחלת רק שתמצאי בתוכך את הכוחות להמשיך הלאה ולמצוא משמעות בחיים. ואני יודעת שזו לא נחמה - אך בכל זאת הידיעה שהוא לפחות גדל במשפחה חמה ואוהבת זה עדיף מכלום.
 

דיאנה*

New member
לכבויה

קראתי בכאב את ההודעה שלך ומהדהדות לי השורות של רחל שנכתבו אמנם בהקשר אחר, אך לא עוזבות אותי כשאני חושבת על האובדן שאת חשה: "ברית עולם היא לנו, קשר לא נפרד רק אשר אבד לי, קנייני לעד" אין לי מלים משלי אל מול הכאב הגדול שלך.
 

משתפרת

New member
../images/Emo14.gif איתך בכאבך

זוהי הנקודה הנמוכה ביותר. אי אפשר ליפול יותר. מאחלת לך למצוא את הדרך החוצה מהבור השחור.
 
למעלה