הכי הזוי

1Shir

New member
בדיוק כמו שאת היית בהודעה הזאת

רצינית לגמרי.

ציניות זאת תכונה חלשה אצלי. (אבל זה לא אומר שאין לי חוש הומור!!!!!!!
אלא בעיקר שאני טיפשה מדי כדי להבין ציניות
)
 

shayCn

New member
אם תרצי,אני יכול למשוך לך ביד


אני לא בטוח שאני אהנה לעשות את זה,
אבל אני מוכן לעזור אם זה מה שבא לך.
 

goldy

New member
מה זה 'מגיע לי למותן'?

ודיר באלאק את מה'גבוהות' האלה שרואות מלמטה את ה1.73 ...
 
למותן

כי פחות נעים לכתוב *מגיע לי לפיטמה
אני לא מהכי הכי גבוהות.. מעל 1.70 אבל הולכת עם עקבים מאד גבוהים.
 
לא הבנתי

את מטרת השאלה שלך..
אנלא פוסלת גברים מעל 1.86 על סעיף גובה.
אבל בהחלט פוסלת על מיליון ואחד סעיפים אחרים.
 

goldy

New member
האם "גבוה" זה יתרון מרכזי אצלך?

אני לא אומר הכל; אבל האם זו נקודת פתיחה מבחינתך?
 

השלושר

New member
אני זוכר דייט אחד שלי

שהיה מירוץ כנגד השעון
וכנגד כל החרדים בארץ,
או כך זה נראה בשעתו.

הייתה שם הסערה המושלמת
של הגורל המפעיל את כליו
להכשיל את הדייט.

הדייט עצמו, כשהצליח
להביא עצמו לכדי קיום,
היה חיובי, לפחות עד
כמה שאני יכול להעיד,
אם כי סופו לא היה חיובי עבורי.

לחזור הביתה היה אירוע לארכיון
וכמדומני סיפרתי עליו כאן בפירוט רב ולא אחזור.
 
הכי הזוי

באמת היה הזוי במבט לאחור!

דייט עם טרנסגרית מאוד נשית במרכז תל אביב שרק בהתעלסות באוטו הרגשתי את הזיקפה ונפרדנו לשלום בהרגשת מבוכה מחוייכת:)
 
למעלה