הכי הזוי

הכי הזוי

מה הדייט הכי הזוי שלכם שלאחריו אמרתם לעצמכם וואט דה?!
זלא שהיו לי שפע של דייט (3) אבל גם בהם היו יציאות קריפיות.

הנה שלי, דייט שבישלה לי שכנתי החביבה:
הניגון הקבוע של "כמה שאת בררנית, מציעים לך בחור טוב מבית טוב אז לפחות תסכימי לדייט אחד! תעשי קצת נחת רוח להורים שלך"
אמרה הורים - אמרתי פסדר.

אינלי מושג למה החלטתי באותו ערב לנעול בובה ולא עקבים אבל שתוברך ההחלטה..
קבענו שהוא יבוא לאסוף אותי ממקום מסוים בשעה מסוימת, 5 דקות לפני כן כבר התייצבתי. הרכב נעצר, עליתי ונסענו.
החלק שאני הכי שונאת זה נסיעות משותפות לפני דייט.. התחקיר התחיל. לפרוטוקול: עברתי בהצלחה את ראיון העבודה.

אנחנו יורדים מהרכב ופתאום אני קולטת שהבנאדם פאקינג מגיע לי למותן בערך! מילא 1.
נכנסנו למסעדה הזמנתי שייק פירות והוא החליט להזמין כמוני ולא הפסיק להתלונן כמה שזה לא טעים ואיך אני שותה אתזה, הביא לי תחשק להקיא. מילא 2.
כל הדייט הבנאדם חופר וחופר וחופר וחופר שואל שאלות ועונה לעצמו, חופר על העסק שלו ועל הדודות שלו, מראה לי תמונות של המשפחה ומסביר לי על העסק. מילא 3.
פתאום הוא מחליט להתקשר לדודה שלו ומספר לה שהוא נמצא עכשיו בדייט עם האישה של חייו (ג'יזס קרייססס) ומה דעתה שנבוא אליה לביקור.

אין מילא. ברחתי. תורכם.
 

shayCn

New member


בהחלט מההזויים ששמעתי.מתמודד ראוי לדייט-שוד של אבישג.

היה לי דייט לפני שנתיים בערך עם מישהי שהגעילה אותי כל הדייט..
ישבנו בבית קפה והיא התחילה להכנס לאיזה סיפור חפרני על הטיול שלה בתאילנד עם האקס שלה ושהיא אכלה איזה נודלס מקולקל באחד הדוכנים (א) שעירבב לה את הקיבה (ב) וכל התוצאות מהפעולת חיבור של א+ב..
והיא נכנסה לתיאורים על זה..
כשהמלצרית ניגשה אלינו ושאלה אותנו מה נזמין,היא היתה בשטף הדיבור שלה ולא התייחסה אליה.בפעם השניה שהמלצרית ניגשה היא הרימה את הקול "תפסיקי להפריע לנו!"..למרות שהייתי מת שהיא תפריע לסיפור "המרתק" שלה.המלצרית ברחה חזרה פנימה.
אח"כ כשהורדתי אותה ליד הבית היא ציפתה לנשיקה,לא רצתה לזוז לי מהרכב.יאק.
ממש דייט מהסרטים
 

FineSilverMan

New member


מסכנה...

הדייטים שלי לרוב היו משעממים להחריד. או שהזיכרון שלי החליט להדחיק.


אחד הדייטים ההזויים היה עם אחת... באותה תקופה ביליתי בפורום "חנונים" כאן בתפוז, ז"ל. יצרתי קומונה של "לכל אפסילון קיימת דלתא" ואיזה כתב של "מקור ראשון" פנה אלי וראיין אותי. הבחורה המסורתית/דתיה קראה את הכתבה ובדקה את הפורום ואת הקומונה. היו לנו שרשורים ארוכים למדי... אז עברנו לפרטי... החלטנו להפגש...
חשבתי שהשיחה תמשיך באופן טבעי מהשיחה בוירטואל... אבל לא. ממש לא זרם.
זה היה 22:00 בלילה כאשר החלטנו להפרד... היא תכננה להשאר לישון אצל חברה... שלא ענתה... ויתר החברות שלה לא יכלו לארח אותה... היא מת"א... אז הגענו למקום שלי...
נתתי לה פיג'מה וחשבתי שנפרוש לישון... אבל במשך כשעה היא ניסתה שוב סבב טלפוני כדי לברוח מהדירה...
איכשהו הצלחתי לשכנע אותה לפרוש לישון...
ולאחר מחרת, לא שמעתי ממנה יותר.
 

dori78

New member
לפני 9 שנים בערך

הכרתי באתר היכרויות מישהו שאחרי כמה צ'טים "הרוויח" שיחה טלפונית ומכיוון שעל פניו הוא נשמע נחמד בטלפון, החלטנו להיפגש.
בהחלטה תמוהה (לדעתי הוא הציע ולי לא היה כח לחשוב על זה יותר מדי) הלכנו לצפות יחדיו בסרט, מה שהתברר כטעות דרסטית.
קבענו להיפגש כחצי שעה לפני מועד תחילת הסרט כדי לדבר קצת. הגעתי לעזריאלי (לפני שהיה H&M היה שם קולנוע) והתחלנו לקשקש. באותה תקופה, היה שירות של אחת מחברות הסלולר, ששלח לך SMS כשמישהו שהוגדר "חבר" שלך נמצא באותו טווח.
הבחור קיבל הודעה כזו ומיד נכנס לסרטים שהאקסית שלו עוקבת אחריו. מאחר והוא סיפר לי בטלפון ששניהם גרים באיזור, אמרתי שבטח היא באה לעשות קניות בסופר שבקומה התחתונה ושיירגע, ממש לא התייחסתי לזה ברצינות.
אבל הבחור השתגע לגמרי והתחיל להילחץ.
מה רבה היתה פליאתי, כשמקץ דקה ומחצה התייצבה לפני בחורה, שנראתה לא מאוד שפויה ובאמצע עזריאלי התחילה לצרוח עליו שהוא פסיכי ולא נורמלי ולהזהיר אותי שהוא גבר מכה ועוד כל מיני דברים שמאוד מעניין לבחורה לשמוע בדייט ראשון.
הוא תפס אותה ביד די בחוזקה, מה שגרם לי להתחיל לחשוב שהיא רק נראית לא שפויה, אבל יודעת על מה היא מדברת. לקח אותה כמה מטרים הצידה ודיבר איתה באופן די תקיף במשך כמה דקות. אח"כ הוא התקרב אלי שוב, אמר שהיא לא תפריע לנו והתחלנו ללכת לכיוון הקולנוע, תוך כדי שהיא צועקת מרחוק שאני לא אעז להכנס לקשר איתו.

עכשיו הטעות הממש דרסטית:
הלכנו לראות את "טרויה". מי שלא הבין למה זה כזה דרסטי - שיחפש בגוגל מה משך הסרט.

כשנגמר הסרט אמרתי שלום מנומס וברחתי מהר הביתה.
הוא שלח SMS שהתעלמתי ממנו ואח"כ התקשר ולא עניתי.
אח"כ היה SMS נוסף:
"רק תני סימן חיים, שאדע שהגעת הביתה בשלום."
כתבתי לו "קיבלת." ולשמחתי יותר לא שמעתי ממנו.
 

השלושר

New member
בשביל זה צריך קודם למלא את כל השורות

נחמד V
גבוה V
ראה נמייה V (אופציונלי אבל מומלץ)

נשמע נחמד בלבד זה עדיין לא מספיק.
 

השלושר

New member
צריך להתחיל ממשהו

אולי גבוה, נחמד וגם נמייה,
אז זה קצת מוגזם,
אחד מהם מיותר באמת,
אז נחמד ונמייה.
 
+

ג'נטלמן V
אדיב V
סבלני V
מנומס V
מעניין V
אינטליגנט V
בעל טעם מוסיקלי פחות גרוע מערס V
 

השלושר

New member
פחות גרוע מערס ?

טוב, זו מעין מחמאה למישהו.

אבל כן, זו נראית לי רשימה טובה.
 

השלושר

New member
קודם כל לא, זה תיאור כללי

אבל בכיף,
רק שכחת חתיך הורס
המהווה הכלאה של בראד פיט.
עוד מישהו ועוד מישהו ג'ינג'י למחצה.

גם אמא שלי וגם סבתא הבטיחו
לי שזה המצב, אז עדיף שגם
זה ייכנס לתיאור.
 
רק לדייק

ג'וני דפ חתיך הורס. בראד פיט נייס וזהו.
ואתה דומה להם בדיוק כמו שאני דומה לבר רפאלי
 

השלושר

New member
טוב, אז נותרה הנמייה בתור עוגן משיכה

באמת חשבתי שאמא שלי עובדת עליי,
אז בשביל זה וידאתי עם סבתא.
אבל שגם סבתא תעבוד עליי ???
לאן הגענו.


בר רפאלי יפה, זה נכון.
אבל כמו בובת פלסטיק כזו.
היא לא חמודה. לטעמי.

כך או כך, על אף חתימתך,
עם זיכרוני הנחלש עם השנים
ועיניי הכהות מיום ליום,
סבורני שאין לך בעיות בתחום.
 

dori78

New member
יכול להיות ש

העיניים שלך כהות, אבל במקרה הזה הן קהות.
ואני מתקנת לך רק כי אני סבורה (על פי הודעותיך פה) שזה חשוב לך.
(השפה העברית, לא שיתקנו אותך.)

אחרי גיל שנתיים, עיניים שכהות מיום ליום עלולות להוות אינדיקציה לבעיה, כמו נקודות חן.
 

השלושר

New member
אמת, עיניים חדות עשויות להפוך לעיניים קהות

אבל על משה נאמר

"משה, בן-מאה ועשרים שנה--במותו; לא-כהתה עינו, ולא-נס ליחו ".

דברים ל"ד ז'
 

1Shir

New member
פסלת אותו רק בגלל האקסית?הייתי נותנת לו צ'אנס

האמת שבאופן אירוני הסיטואציה היחידה שבה סרט הוא *כן* רעיון טוב בדייט ראשון, זאת הסיטואציה שתיארת כאן
 

dori78

New member
פסלתי אותו כי

אחת מהאפשרויות הבאות מתקיימת לגביו ואף אחת מהן לא קוסמת לי:

1. הוא באמת גבר מכה, האקסית צודקת וניצלתי בעור שיניי.

2. האקסית פסיכית, אבל הוא בחר להיות איתה (הוא סיפר לי לפני הדייט שהם היו ביחד שנתיים).
הוא גם נשאר במערכת יחסים הזאת תקופה ארוכה מתוך בחירה, זה לא מבשר טובות על יכולתו לבחור טוב.

3. אף אחת משתי האפשרויות הקודמות לא נכונה, אבל בכל זאת הוא הגיע למצב שיש מישהי שעומדת וצורחת עליו באמצע מרכז הומה אדם מול מישהי אחרת. טוב - זה לא יכול להיות.
 

1Shir

New member
אה, במקרה שלי גם אני פסיכית

אז זה דווקא מסתדר מעולה.

אני גם מחבבת סצנות שבהן מושכים אותי בכוח ביד.
 

dori78

New member
אני באמת לא מצליחה להבין

אם את רצינית או צינית.
 
למעלה