הכי גאים שיש? תתביישו! או שלא?

אופק L

New member
איזה כיף לי שאני לא כושי יהודי

פורום הומופוביה? לא בבית ספרנו. מה אחר כך? פורום אנטישמיות? במידה ומישהו חושב שאחת ההודעות בפורום נכתבה בכדי להציק ולעצבן - הוא מוזמן להתעלם ממנה. אותם אנשים שנכנסים רק בכדי לכתוב ש"טוסיק של גבר זה איכסה" או "אני מעדיף למצוץ לסוס לפני שאני אמצוץ לגבר", עושים זאת בכדי לעצבן ולעורר כעס. מתעלמים, ההודעה תימחק על ידי או תמצא את מקומה למטה בשולי הפורום. בנוגע לדעות של אחרים - זו הרי המטרה של פורום. אם מישהו מעוניין להקשיב רק לדיעות של עצמו, שיקח מראה. ערב רב של דיעות עוזר לקיים דיונים פוריים ולהבין כמה עמוק העולם הזה שנקרא גאות. לצערנו יש אנשים שבטוחים שכל הומוסקסואל קונה איפור בסופר פארם ולובש מתחת לחליפת העסקים שלו חזיית תחרה - תפקידנו להסביר ולהראות שגם אצלנו יש כאלה ויש כאלה.
 

MARMELAD

New member
מסכים.. ../images/Emo22.gif

ובהערה של פורום ההומופוביים לא הצלחתי כנראה להעביר את האינטונאציה הצינית שלי...
 

אופק L

New member
הצלחת ועוד איך, רק שיש אנשים שלא

תופסים ציניות ובהחלט עלולים לבקש גם פורום הומופוביה. לראיה פורום נשים ופמיניזם הסובל מהתקפות גם נגד ציוויון הפורום וגם נגד המנהלות (חנה וטל), לא אתפלא אם משתתפים מסויימים חושבים על פורום קונטרה - "נשים במטבח" או "נשים למען בית נקי יותר".
 

DJNYC

New member
הכי גאים שיש

לא כל סידרה חייבת להציג משהוא. זהו סיפור על חמישה גייז אשר חיים את חייהם. וכן חייהם מאוד הגיונים, וכן יש אנשים שחיים ככה, והמון. כל מי שהופך את זה לטוב או לרע, זה עניינו והוא מביא את החיים שלו לתוך הסידרה. תהנו מהסידרה, תראו קצת חתיכים, זהו.. לא צריך לשבור את הראש.
 

i love u

New member
יום שישי 24:00 בערוץ 3 - צפייה מהנה ../images/Emo44.gif ../images/Emo34.gif ../images/Emo44.gif

 

deep ocean

New member
הי MARMELAD :) ../images/Emo20.gif

מתוך ה- 5 סדרות שאני רואה בטלווזיה, נכללת הסדרה "הכי גאים שיש". אוקיי, אני סטרייטית גמורה, אבל אפשר להביע עמדה? לדעתי הסידרה הזאת היא מצויינת !!! קודם כל, כל סידרה היא הקצנה של המציאות, אחרת היא הייתה משעממת-לראייה סקס והעיר הגדולה שהוזכרה כאן. הצילומים בסידרה לדעתי מעולים-כל הקטע הזה שהצילום מהיר, ועובר מאחד לאחד מידי פעם. העלילה מעניית ומאד קיצבית-אין רגע משעמם לגבי הדמויות -הן מאד מגוונות ומתאימות גם לעולם הנשים יש את בריאן אם זה שמו, שהוא החתיך, משיג את הכל, יודע מה להגיד, נראה טוב, כולם רותים אותו והוא מנצל את זה לטובתו. את הטיפוס הזה יש בכל מקום, וגם אצל הנשים...-לחילופין: הבחורה השווה שמשיגה את הכל. יש את הנמוך מאוהב בבריאן, והוא הטיפוס הרגוע יותר, השקול, הדאגן יותר. יש את ההוא שלא מעריך את עצמו, שכמעט מת בפרק הלפני האחרון ויש את הגבוה יותר, הנשי יותר, יעני הסטריאוטיפי יותר האם היא מייצגת את הקהילה? נכון, חלק רחב מהפרקים מראים אותם יוצאים ומבלים ומכירים בנים (בעיקר בריאן), ומזיינים, ושותים ורוקדים. אני מניחה שככל שהסידרה תתפתח, יראו אותם עושים עוד דברים. ונניח שלא-נניח שהסידרה הזאת תתמקד רק בבילויים שלהם-למה זה לא משקף? זה לא שמועבר מסר שזה רק מה שהם עושים כל היום? המסר מבחינתי לפחות הוא שמתמקדים בחיי הלילה שלהם... זהו אז זה כן מייצג כי לא מועבר מסר שזה רק מה שהם עושים טוב זאת דעתי אני מאד אוהבת את הסידרה היא מאד טובה חבל ששעת השידור היא בדיוק ביום שישי ב- 24:00 אבל זאת הצביעות המפגרת במדינה הזאת יראו סרטים אלימים למשל יותר מוקדם-שאין ספק שזה אם כבר דבר שמשפיע על ילדים/צעירים (מסרים אלימים) מאשר סדרה על הומוסקסואלים שכאילו שיכולה לגרום למישהו פתאום להפוך לגיי. זה כזה בולשיט. ALL THE BEST מיכל.
 

MARMELAD

New member
תראי מיכל...

הסדרה משטיחה את החיים של הGAYS לחיים שסובבים סביב סקס וסמים בלבד. בילויים, שיחות, בבית, בעבודה... כל מה שהם מדברים עליו או חושבים עליו הוא רק סקס או סמים. אז עצוב לי לראות שזה כל מה שיש וזה גורם לי לשאול את עצמי אם גם החיים שלי כאלו עלובים...! עכשיו, זה שהסדרה משעשעת בטירוף, מצולמת היטב, פסקול מגניב, בגדים אוחצ´יים סבביים כאלה - הכל טוב ויפה. באמת סדרה מופקת היטב... הבנת מה הבעיה...?
MARMELAD
 

deep ocean

New member
אבל הכל תלוי מי צופה בסידרה , לא?

זה לא שאני חושבת שהגייז כל הזמן מבלים, מסניפים ומזיינים... זאת הקצנה של מציאות שאכן קיימת וקיימת גם ברמת הקיצוניות הזאת אצל חלקם, רק ברור שלא כולם שותפים לה. המממממממ, לא יודעת......אני מבינה את כוונתך רק....הסידרה כל כך מעניינת כי היא כיפית בטירוף הקיצוני הזה. לדעתי אם היו מראים ב-א-מ-ת את חייהם של הגייז היא היתה משעממת, לא? הרי לכל אחד יש בעיות, פחדים, כעסים, פחדים-יכול להיות שהסידרה היתה יותר עמוקה..אבל אולי זה גם היה הופך אותה למשעממת? האמת שאני לא יודעת בוא נחשוב-האם יש סידרה שהיא כנה...ומראה את הדילמות שהמין האנושי נתקל בהן ביום יום. כרגע לא עולה לי שום סידרה בראש, חוץ מהתוכניות של ה- NATIONAL GEOGRAPHIC שמראים את הילדים של האריות שהתחילו ללמוד לצוד, והם מנסים לצוד זברה חלשה מתוך העדר ששועט בדהרה. אלו בעיות קיומיות! :) האמת שזה עצוב, תמיד קשה לי לראות את הזברה המסכנה שנלכדת שם. אופס..קצת התרחקתי מהנושא :) הכוונה ש..האם לדעתך יש סדרות שמראות את המציאות כפי שהיא וזה לא שאני חושבת שהמציאות היא מדכדכת אבל הקיצוניות תמיד יותר מושכת כנראה... סקס והעיר הגדולה-קיצוניות היסטרית (גם פה מוצגות הנשים כמבלות כל הזמן, מדברות על סקס כל הזמן, קונות וקונות, מזיינות יעני בחופשיות אבל בתוכו חולמות על הבעל שהן ימצאו) טירונות-זה אמיתי? (לא ממש ראיתי טירונות, פרק אחד בלבד) סיינפלד-גם זה לא ממש אמיתי אבל מתקרב-מי היתה שמה על ג´ורג´ במציאות? :) אוז-תוכנית מצויינת!! לא יודעת אם אמיתי אבל... דוסון קריק-כן ממש אמיתי. אלק. בכל אופן...הבנת את כוונתי בעיקרון רוב הסדרות עוסקות בסטרייטים אבל בגלל שהסטרייטים לא חושבים על הדימוי הציבורי שלהם, כי הם הרוב -אז זה לא מדאיג אותם, אבל גם אנחנו (אנחנו? מוזר לי לעשות הפרדה, אבל לשם הדיון פה) מוצגים באופן קיצוני בסדרות ולא באופן שיתאר טוב את חיינו. לדעתי הפיתרון הוא כזה: ותשים זין על התדמית שיעני מוצגת שם מי שמספיק אינטילגנטי-יבין שהגייז לא רק מזיינים כל דבר שזז ומי שלא מספיק אינטיליגנטי-יבין גם ככה מה שהוא רוצה והערה: אנשים בכלל מבינים תמיד מה שהם רוצים להבין כל אחד רואה את המציאות לפי ראיית עולמו הספציפית אז כל אחד יבין מהתוכנית בדיוק את מה שהוא רוצה להבין ומשפט אחרון לפני שאני הולכת לישון- מי נראה לך צופה בכלל בתוכנית? א. גייז ב. אנשים משועממים שנארו בבית ג. הומופובים (הרי הם כאלה כי הם מתכחשים לנטיות שלהם) ד. אנשים אינטיליגנטים, שנונים, מבריקים-כמוני :) חהחה ה. חברים של אנשים אינטיליגנטים, שנונים ומבריקים-הכרחתי את חברים שלי לראות פרק. :) מתוך כל אלה-מה אכפת לך מהתדמית שתיווצר בעיניהם? :) לילה טוב לך עד לפרק הבא..יום שישי-שזה גם היום הולדת שלי!!!! :)))))))
 

DJNYC

New member
מרמלד ידידי...

הסדרה עוסקת ביציאה מהארון, באבא שמסרב לקבל את בנו, בנער שנאבק נגד הומופוביה בבית ספר, באידס, בסמים, במועדונים, באהבה, בנושא של הבאת ילדים, באומנות, ביציאה מהארון בעבודה, בהתאהבות, בסקס, בכסף ובשוגר דדיס, בסאדו מאזו, בבגידות. מה רצית? שיעשו סדרה על הומואים שרואים סיינפלד כל היום?
 

MARMELAD

New member
אם כבר אז שיראו סקס והעיר....

אבל אני חושב שהסדרה מייצגת רק חלק אחד מהאוכלוסיה של הGAYS ובגלל שהיא נחשפת לכל העולם היא גורמת למי שלא מכיר לחשוב שבכך מתמצים החיים כהומו : הומואים מזדיינים במועדונים ולסביות יולדות ילדים עם גברים שהן היו פעם מאוהבות בהן ונראות נורא סטרייטיות
 

i love u

New member
הכי גאים שיש... קצת יותר פרטים ../images/Emo41.gif

ישנו אתר על הסידרה "הכי נאים שיש" מי שמעוניין מוזמן
http://gay-haifa-israel.net/qweer.html
 
למעלה