הכה את ה"מומחה" ...

alissre

New member
הכה את ה"מומחה" ...

אבל הייתי שמח לשמוע את דעתם של המומחים על השיר Providence מ red של king crimson , מבחינת מידת ההנאה שהוא כן או לא מסב למאזין וכדומה. אני פשוט מוצא את האלבום עצמו מלודי יחסית ובהיר מאוד מבחינה מוזיקלית, אבל הקטע הזה מעבר לעובדה שהוא מתאים לאווירת האלבום תמיד היה מחוץ לתחום מבחינתי, אז איך לעזעזל אתם מתייחסים אליו
 

epitaph

New member
אולי בגלל שהוא אילתור...

ולא הוקלט כמו שאר הקטעים באלבום אז הוא נראה לך קצת "לא קשור". מה שאתה מקבל באלבום רד הוא גם הגירסה המקוצרת של האילתור הזה.
 

יניבש16

New member
אחרי סטארלס

זה הקטע השני האהוב עליי באלבום. אילתור מוצלח למדי ודי מעניין לכל אורכו. אהבתי במיוחד את העבודה של דיויד קרוס וג'ון ווטון שיוצרים דו שיח לא רע, עם הרבה דיסוסננס וביצים מפלדה.
 

RamiSun

New member
צריך להתייחס אל זה ככה

הפתיחה של הקטע נבנת מאוד לאט בכל מיני "ניסויים" קטנים ואני יכול להבין את זה שהיא קשה, אבל היא דבר שמוביל לחצי השני של היצירה שהוא ממש פצצה. פשוט צריך להקשיב כמה פעמים ולנסות להכנס לראש של הבניה האיטית. אני מאוד אוהב תקטע, אף שלפעמים גם אני פשוט מדלג, כי צריך להיות בראש לזה באותו רגע. בקיצור הצעתי לך, לאט ובזהירות.
 

alissre

New member
אני מקשיב ../images/Emo178.gif

תודה על המלצות וההסתיגויות של כל המגיבים להודעתי, היה נחמד לשמוע את דעתכם
מוזיקה היא דבר מאוד סובייקטיבי, אני כנראה מנסה להבין האם יש למוזיקה איזה גבול כלשהו או שניתן להאכיל אדם בכל קטע סאונד במידה שהוא נמצא תחת מותג המתאים כל הענין מזכיר את הנוסחה שלהם באלבומם הראשון כשהקטע האחד לפני האחרון הוא "ניסיוני" ביותר, מה שמוביל כמו במקרה הנ"ל לסיום מלודי וקליט יחסית
 

Houster

New member
...

קטע רע. לפעמים פרוגרים לוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות ושוכחים שהם צריכים לתת לקהל להינות - אין כמו אילתור בשביל הנגן, אני אומר מניסיון, אבל צריך שיהיה אפשר לשמוע את זה. יש אילתורים טובים, אבל זאת הגזמה. שאר האלבום נחמד מאוד...
 
למעלה