הכהן הגיע ל-60 ../images/Emo13.gif
התחלתי ב-54 בצהרי היום. עליתי לרכבת ההרים ששמה Alterac Valley והופ, הגענו ל-60 אחרי כמה שעות. כמות ה-XP מ-AV פשוט מפגרת...אבל אם זה מה שמונע ממני לתלוש שערות במקומות רגישים מרוב תיסכול על קווסטים (פעם תשיעית, לא בא לי!) ברמה הזו, מה טוב. אגב, התודעתי מחדש לתופעה המופלאה ב-AV רמה 51-60...יש את האנשים הרגילים, ויש לוחמי Arms עם ציוד רייד מלא שהורגים חצי מהרייד בבליידסטורם אחד.
התחלתי ב-54 בצהרי היום. עליתי לרכבת ההרים ששמה Alterac Valley והופ, הגענו ל-60 אחרי כמה שעות. כמות ה-XP מ-AV פשוט מפגרת...אבל אם זה מה שמונע ממני לתלוש שערות במקומות רגישים מרוב תיסכול על קווסטים (פעם תשיעית, לא בא לי!) ברמה הזו, מה טוב. אגב, התודעתי מחדש לתופעה המופלאה ב-AV רמה 51-60...יש את האנשים הרגילים, ויש לוחמי Arms עם ציוד רייד מלא שהורגים חצי מהרייד בבליידסטורם אחד.