הכהן הגיע ל-60

harabecw

New member
הכהן הגיע ל-60 ../images/Emo13.gif

התחלתי ב-54 בצהרי היום. עליתי לרכבת ההרים ששמה Alterac Valley והופ, הגענו ל-60 אחרי כמה שעות. כמות ה-XP מ-AV פשוט מפגרת...אבל אם זה מה שמונע ממני לתלוש שערות במקומות רגישים מרוב תיסכול על קווסטים (פעם תשיעית, לא בא לי!) ברמה הזו, מה טוב. אגב, התודעתי מחדש לתופעה המופלאה ב-AV רמה 51-60...יש את האנשים הרגילים, ויש לוחמי Arms עם ציוד רייד מלא שהורגים חצי מהרייד בבליידסטורם אחד.
 

zrikman

New member
לא ידעתי שזה כל כך הרבה XP

נראה לי אני הולך לנסות את זה היום על הצייד שלי לבל 75
 
למעלה