הי

מתרגשת38

New member
הי

וואו זה היה חתיכת שבוע איזה לחץ כמה מתח כל כך היתי בטוחה שיש הריון כל הסימנים הפנו לשם איחור במחזור שאין לי אף פעם המחזור שלי כל כך מדיוק ציצים נפוח בט חודש 4 ואז זה התנפץ הבטא הארורה הזאת כמה דמעות רק עכשיו הצלחתי להשקיט אותן רציתי להודות לכן פורום יקר שהיתן פה בישבילי שתיהיה שבת שקטה ושלווה
 

lollipop06

New member
מבינה אותך...

באמת מטלטל ועצוב... פעם חברה אמרה לי שצריך לתת לעצב פשוט "להיות" ולא לנסות לסלק אותו... הבכי הוא פורקן..
המון בהצלחה בסבב הבא!!!
שבת שלום
 
למעלה