הי תקשיבו.....

lolo girl1

New member
הי תקשיבו.....

אני הולכת להקרנה של הפרק האחרון..... כי עניתי על השאלה היא מה זה דפוקה....
 

NeTuSh2

New member
באמת ../images/Emo35.gif ??????? ../images/Emo13.gif

מזל טווובב
מה הייתה השאלה? ו-איך את יודעת שאת נבחרת?
 

lolo girl1

New member
טוב....

הם התקשרו אלי להגיד לי והשאלה הדפוקה היא: באיזה שעה מתחיל משחק החיים?! אז מילא היו עושים 20:00 20:05 20:04 או 20:02 אז מילא אבל לא..... 19:00 20:05 22:00 23:00 נו באמת.........
 

NeTuSh2

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחח גדול ../images/Emo70.gif ../images/Emo13.gif

תהנייייייייייייי
 

Sonia Culochi56

New member
איזה כיף לך../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

מתי הודיעו לך?
 
למעלה