הי שבי/לה ברכות על הפתיחה,זוכרת שדיברנו על כך לפני עידן ועידנים אבל...לא דיברנו מאז, לא ראיתי את ההכוונה שלך בשום פורום, איך אמורים להכנס ומה הכתובת, ראיתי שכולם הביעו דיעה , חיפשתי בדפים הקודמים ...נאדה. אז אשמח לשמוע יותר פרטים.
האמת שהפתיחה עדיין לא ממש נפתחה רשמית.. כי הוא עדיין לא גמור... אך החלטתי לפרסם אותו בכל זאת לחברי פורום זה בלבד - אך גם בוואלה (IOL) פירסמתי, ולמעשה רוב הנרשמים שלי הם משם... בכל אופן - כנסי ואמרי לי מה דעתך...