הי שבילה מה שלומך

oz miri

New member
הי שבילה מה שלומך

הי שבי/לה ברכות על הפתיחה,זוכרת שדיברנו על כך לפני עידן ועידנים אבל...לא דיברנו מאז, לא ראיתי את ההכוונה שלך בשום פורום, איך אמורים להכנס ומה הכתובת, ראיתי שכולם הביעו דיעה , חיפשתי בדפים הקודמים ...נאדה. אז אשמח לשמוע יותר פרטים.
 
ראי לינק מצורף ../images/Emo31.gif

האמת שהפתיחה עדיין לא ממש נפתחה רשמית.. כי הוא עדיין לא גמור... אך החלטתי לפרסם אותו בכל זאת לחברי פורום זה בלבד - אך גם בוואלה (IOL) פירסמתי, ולמעשה רוב הנרשמים שלי הם משם... בכל אופן - כנסי ואמרי לי מה דעתך...
 
למעלה