הי! שאלה על ביקור תיירותי קל...

dance of life

New member
הי! שאלה על ביקור תיירותי קל...

האם יש צורך בויזה מיוחדת לכניסה לאנגליה? (דרכון ישראלי) ואם כן/לא, האם תהיה בעיה כלשהי לאותו בעל דרכון לעבור *בתוך אירופה*, תוך כמה ימים, בין המדינות באירופה? (בקיצור, המטרה היא ליסוע לכמה ימים ללונדון ומשם לפרנקפורט לכמה ימים וחזרה לישראל) תודה על התשובות ג'ולי (מהפורום השכן, "עוברים לארה"ב"
)
 

noa scotland

New member
אין בעיה, הם רק בדרך כלל מבקשים

לראות כרטיס יציאה מהמדינה.
 

dance of life

New member
תודה, ומה זה אומר?

מה זאת אומרת כרטיס יציאה? מאיפה אני מקבלת? למי אני מראה? יש להם בכלל ביקורת גבולות שם? אשמח לכל מידע כי אין לי שמץ של מושג בזה ושוב תודה
 

noa scotland

New member
כשאת קונה כרטיס טיסה לאנגליה, כדאי

שזה יהיה הלוך ושוב. אם את חוזרת ממדינה אחרת באירופה, תראי להם את הכרטיס הזה ותסבירי עד מתי את מתכננת להיות בבריטניה ואיך את עוברת למדינה הבאה (רכבת, טיסה בחברת LOW COST או מעבורת, למשל). בכניסה לאנגליה את עוברת דרך ביקורת הגבולות ושם, אם הם שואלים ומבקשים לראות הוכחות מהסוג שדיברתי עליו - ורוב הסיכויים שישאלו ויבקשו - שם את שולפת את כרטיסי ה"חזור" שלך. אם מראש הזמנת טיסה באיזי ג'ט, למשל, לפראג (לדוגמא) - את מראה גם את המייל שקיבלת מאיזי ג'ט עם אישור הטיסה. אגב, לפני הנחיתה בבריטניה מקבלים למלא LANDING CARD שאותו נותנים לקצין ההגירה בביקורת הגבולות. אם לא קיבלת במטוס, ממש לפני הביקורת יש כרטיסים ריקים שאת מוזמנת לקחת ולמלא.
 

noa scotland

New member
../images/Emo163.gif שכחתי להגיד

שאת הויזה מקבלים בכניסה לאנגליה - לא מוציאים אותה מראש כמו ויזה לארה"ב למשל.
 

dance of life

New member
אוקי

ז"א, לא ממש ויזה. זה כמו בכניסה לארה"ב, אתה עובר ראיון קצרצר של כמה שאלות ומקבל אישור כניסה אחרי שהם החליטו שאתה לא מחבל?
ובכניסה לגרמניה? אותו דבר? מישהו מרים גבה אם אני עוברת בין מדינות?
תודה!
 

noa scotland

New member
כן, וכמו שאמרתי, אין בעיה

כל זמן שלא תנסי להתבדח איתם על ענין ה"מחבל". בעניינים האלה אין להם שמץ של חוש הומור (לעומת עניינים אחרים, שבהם סתם אין להם חוש הומור).
 

dance of life

New member
אוקי, אוקי... סיכום

(את נפלאה, תודה!
) אז.. אני מגיעה ללונדון נשאלת מתי חוזרת - מציגה כרטיס טיסה חזור לישראל מגרמניה ומסבירה שעוברת מלונדון לגרמניה ב..(מטוס, רכבת וכו') ואז שבה הביתה וזהו? זה משהו חריג? ירימו גבות? יעשו בעיות? ואגב אם לא אהיה בשלב הכניסה לאנגליה בטוחה ממש איך אני מגיעה לגרמניה... זה יהיה קריטי? כדאי מאד שאציג דרך מעבר ביניהן? שוב תודות!
 

dance of life

New member
../images/Emo124.gif בעיה קטנה, עוד שאלה

מאחר ואני טסה בחברת בריטיש, כל הטיסות לגרמניה עוצרות בלונדון בשני הכיוונים. כך יוצא שכנראה אצטרך ליסוע ללונדון, משם לגרמניה, ובשביל לשוב הביתה שוב אסע ללונדון ומשם לתל אביב. האם תהיה בעיה? האם בחזרה מגרמניה שוב אני צריכה לעבור ראיון כניסה לאנגליה ולקבל ויזה? האם כשאני מגיעה ללונדון בפעם הראשונה זה שפוי פשוט להראות את כרטיס הטיסה חזור מלונדון בלי לפרט שבדרך אני עוברת בגרמניה? איך כל הבירוקרטיה שם מתנהלת? שוב תודה
 

Woking

New member
ככה

אם טיסת ההמשך לישראל היא מיד אחרי הטיסה מגרמניה את לא תעברי דרך ה-immigration. את צריכה ללכת ל-flight connections ולעלות לטיסה. בדר"כ יתנו לך כבר בגרמניה את ה-boarding לטיסת ההמשך. שימי לב שב-heHeathrow תצטרכי לעבור מטרמינל 1 לטרמינל 4. כשאת מגיעה לבריטניה הכי טוב להצמד לעובדות ולא להסתיר שום דבר. המטרה שלהם זה לא למלא את בתי המעצר בתיירים, אלא לעצור מהגרים לא חוקיים. אם יש לך itinerary פשוט תראי אותו. אם את טסה BA את יכולה פשוט להדפיס מהאתר שלהם. בדר"כ הם שואלים גם איפה תהיי וכמה כסף יש איתך.
 

dance of life

New member
הי, תודה ...

אבל טיסת ההמשך לגרמניה היא לא ישירה. אני נוחתת בלונדון לכמה ימים, משם ממשיכה לגרמניה. בחזור הביתה, אכן, העצירה בלונדון היא רק אמצעי. אבל העצירה תהיה ללילה במלון ורק למחרת תהיה הטיסה לתל אביב... בכל אופן מהנימה שלכם אני מבינה שזה לא יהיה סיפור, ולא יעשו לי בעיות. אם אגיע ללונדון ואציג כרטיס טיסה חזרה משם, ואספר שבדרך אני עוברת בגרמניה - אני מעריכה שלא תהיה בעיה כלשהי (?) תודה!
 
למעלה