yellow sun
New member
הי פורום פלרטוטים
עברתי בדרך ורציתי לומר שזהו נראה לי פורום נחמד. חשבתי לעצמי אולי לרגע קט אעצור בדרכי. ואולי אשתףאתכם במשאלות ליבי. והנה אני כאן ואולי עדיין מהססת אך ברור שבבוא הזמן את הפורום אראה עצמי מקשטת. אני שמש צהובה ואני תמיד זורחת ואשמח גם לפעמים שתראו אותי פורחת. אז בינתיים שיהיה לכם המשך יום חמים ומקסים ממני שמש
עברתי בדרך ורציתי לומר שזהו נראה לי פורום נחמד. חשבתי לעצמי אולי לרגע קט אעצור בדרכי. ואולי אשתףאתכם במשאלות ליבי. והנה אני כאן ואולי עדיין מהססת אך ברור שבבוא הזמן את הפורום אראה עצמי מקשטת. אני שמש צהובה ואני תמיד זורחת ואשמח גם לפעמים שתראו אותי פורחת. אז בינתיים שיהיה לכם המשך יום חמים ומקסים ממני שמש