הי פורום פלרטוטים

yellow sun

New member
הי פורום פלרטוטים

עברתי בדרך ורציתי לומר שזהו נראה לי פורום נחמד. חשבתי לעצמי אולי לרגע קט אעצור בדרכי. ואולי אשתףאתכם במשאלות ליבי. והנה אני כאן ואולי עדיין מהססת אך ברור שבבוא הזמן את הפורום אראה עצמי מקשטת. אני שמש צהובה ואני תמיד זורחת ואשמח גם לפעמים שתראו אותי פורחת. אז בינתיים שיהיה לכם המשך יום חמים ומקסים ממני שמש
 

החנון

New member
ברוכה הבאה בצל קורתנו!

אגב, לפי המילון שיש לי, "שמש" היא מילה נרדפת ל"חמה"; תוכלי להרחיב בנושא?
 
למעלה