הן מתוקות משהו משהו../images/Emo99.gif
ורון,איזה מבט חכם וענוג
הבאת לי חשק,והעלתי תמונה של מאי
מישום מה ,מה זה איטי עכשיו
,שאני כותבת כל הודעה פעמיים,מקווה שההודעה הזו תעבור! אירית,אנסה לפתוח שוב את המסרים.... לגבי התמונות,נדמה לי שבנענע אין הגבלה על גודל התמונה. פה יש,אז תקטיני,ולא תהיה בעייה! יש לך דיגיטלית