הי ענת יקירה

mondani5

New member
הי ענת יקירה

המחשב מצויין הרכיבו לי גם את האנטי וירוס,התיקון עלה 700 ש"ח אבל שווה ממש כייף לגלוש,מאי נראת ממש מצויין! הכנסתי קצת תמונות לגלריה.אך למשל לפורום אני לא מצליחה להכניס בגלל גודל התמונה 417 ומופיע עד 250 בידידות אירית
 

עָנת

New member
אירית../images/Emo25.gif

איזה כייף שהמחשב בסדר
אירית,בתוכנת הLEXMARK שלך,יש אפשרות לגזור/להקטין תמונה. אם את לא מצליחה להקטין את התמונות,שילחי אליי למייל,ואני אקטין. [email protected] כבר אני נכנסת לגלריה,לראות את התמונות של הקטנות שלך
אני שולחת לך מסר
 

mondani5

New member
הי ענת יקירה

התמונות הועברו מהמצלמה ישירות למחשב ולכן אין צורך לסרוק אותן,אז תבדקי אם יש אפשרות אחרת רק בפורום פונדקאות מגבילים ל-250 למשל בנענע הצלחתי להעביר ישירות מהמחשב. איך התמונות? גדלו אה?
 

עָנת

New member
הן מתוקות משהו משהו../images/Emo99.gif

ורון,איזה מבט חכם וענוג
הבאת לי חשק,והעלתי תמונה של מאי
מישום מה ,מה זה איטי עכשיו
,שאני כותבת כל הודעה פעמיים,מקווה שההודעה הזו תעבור! אירית,אנסה לפתוח שוב את המסרים.... לגבי התמונות,נדמה לי שבנענע אין הגבלה על גודל התמונה. פה יש,אז תקטיני,ולא תהיה בעייה! יש לך דיגיטלית
 
למעלה