הי לכולכם, מרק סזיקי

מיכל.ת

New member
הי לכולכם, מרק סזיקי

אני חושבת שכך זה נקרא (זה המרק הקר עם היוגורט והשמיר) איך וכמה? תודה,אתם נפלאים!
 

שיגריס

New member
צאזיקי - סלט יווני

ולא מרק: 500 גרם יוגורט סמיך (רצוי מחלב צאן ולא בקר) 1 מלפפון גדול קלוף ומגורר גס 4 שיני שום גדולות כתושות 1 כף חומץ-בן-יין לבן או מיץ לימון 100 גרם חמאה מומסת (במתכון זה כך רשום אבל אני לא מוסיפה). אני בבית מכינה בלי חמאה אלא לוקחת יוגורט 4.5% של תנובה (סמיך) ויוצקת למסננת שמרופדת במגבת מטבח נקייה ומאפשרת ליוגורט כמה שעות לטפטף וכך הוא מסמיך והופך למעין לבנה. רק אז אני מוסיפה את המלפפון והשום.
 

keshet Beanan

New member
תוספות לצאזיקי

אני מוסיפה גם שמיר, עלי נענע קצוצים ומעט שמן זית במקום החמאה. תודה שהזכרת לי, מכינה היום בערב!
 
למעלה