הי כולם!.... מי רוצה לקשקש שמעתם אגם פה ביום חמישי.........
« «°מיכלולה מסטולה°» New member 10/8/05 #2 הי לך../images/Emo13.gif../images/Emo110.gif ברוכה הבאה תהני
מ מורושה הממושה New member 10/8/05 #3 ../images/Emo41.gifברוכה הבאה אני מור תהני../images/Emo70.gif וכן אנחנו יודעים לגבי אגם..
מ מיכליייייייייי New member 10/8/05 #5 היי שירלי../images/Emo70.gif ברוכה הבאה../images/Emo24.gif היי אני מיכל השתלבות מהירה מקווה שתהני כאן בפורום
היי שירלי../images/Emo70.gif ברוכה הבאה../images/Emo24.gif היי אני מיכל השתלבות מהירה מקווה שתהני כאן בפורום
א איילולוש New member 10/8/05 #6 היי ברוכה הבאה מאמי!!!../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif יש ללך איי סי קיו או מסן???