הי יקירות!
הנסיכות עדין לא מרגישות טוב,רון לא אוכלת כמעט כלום מזה 5 ימים,ממש כואב לי לראות את זה,דווקא היא שכל כך אוהבת המ.. שיר גם לא במיטבה,היינו אצל הרופא ואנו נחזור אליו מחר ב07:30 בבוקר לפני שאנחנו מדרימים איתן לאילת. לא אהיה עמכן שבוע ושנשמע רק בשורות טובות. אירית