הי יקירות!

mondani5

New member
הי יקירות!

הנסיכות עדין לא מרגישות טוב,רון לא אוכלת כמעט כלום מזה 5 ימים,ממש כואב לי לראות את זה,דווקא היא שכל כך אוהבת המ.. שיר גם לא במיטבה,היינו אצל הרופא ואנו נחזור אליו מחר ב07:30 בבוקר לפני שאנחנו מדרימים איתן לאילת. לא אהיה עמכן שבוע ושנשמע רק בשורות טובות. אירית
 

מירבי*

New member
בוקר טוב אירית

אני מקווה שהן קמו טוב יותר הבוקר, האוויר היבש באילת בטח יעשה להן טוב. נסיעה טובה
 

עָנת

New member
אירית../images/Emo24.gif

מחזיקה אצבעות לקטנות
נסיעה טובה
 
למעלה