הי יקירות!

mondani5

New member
הי יקירות!

הנסיכות הדביקו אחת את השניה,הן מקוררות ותשושות,הייתי אצל הרופא ואמר לנו שחצי שנה לא ראה אותנו "טפו טפו". אנחנו אורזים אותן שבוע לדרום,אני מאמינה שעד יום א' יתאוששו. אירית
 

עָנת

New member
אירית../images/Emo23.gif,איזה ביאוס שהקטנות

לא במיטבן
לא נורא
שישתו המוןןןןןןןןןןןן
ויפה שעה אחת קודם
תזהרי שלא תדבקי מהן
אנחנו גם יורדים למקום הכי נמוך בארץ[גולדן טוליפ],ביום שלישי הקרוב לשבוע ימים
חופשה נעימה
 
איריתוש../images/Emo24.gif

החלמה מהירה לנסיכות ולא לדאוג כי ילדים מתאוששים מהר. תבלו נהדר נשיקות
 

מירבי*

New member
אירית יקרה

אני מקווה שעד שהיגעתם לאילת הן כבר הבריאו המתוקות שלכם. שיהיה לכם שבוע מקסים
 
למעלה