הי יקירות! הנסיכות הדביקו אחת את השניה,הן מקוררות ותשושות,הייתי אצל הרופא ואמר לנו שחצי שנה לא ראה אותנו "טפו טפו". אנחנו אורזים אותן שבוע לדרום,אני מאמינה שעד יום א' יתאוששו. אירית