הי יקירות!

mondani5

New member
הי יקירות!

היינו בארוע של שוש6 המדהימה בעלה המתוק והנסיכים ליאן ורואי ,כל כך מקסימים אוטוטו שלושה חודשים,צולמו ילדי הפונדקאות חמישה במספר,ליידי ליבי קנתה את ליבי שוב,הגיחה עם משקפיים ותיק שלא מביישות דוגמנית צמרת,שיר "גנבה" לבאי המקום את התיקים,ורון התענגה על המתוקים. הפונדקאית של הנסיכים הופיע עם גוף ששוה שריקה בכל פינה ורחוב,כייף להכיר אותה בחורה לעיניין. מאחלת לכל הבנות להגיע ליום הזה . אירית
 

מירבי*

New member
אכן אושר גדול../images/Emo23.gif

היה מקסים, מחמם את הלב לראות את הזוג המאושר הזה עם התינוקות המדהימים שלהם.. אירית, שיר הרגה אותי מצחוק עם הקטע של התיקים..היא פשוט ניגשת לשולחנות, מורידה את התיקים של האנשים מהכסא, תולה על הצוואר ומסתובבת איתם ברחבי האולם..איזו מתוקה, לאכול אותה. רון מדהימה, איזו ילדה טובה ורגועה
, יש איזון בעולם הזה, תארי לך שגם היא היתה אנרגטית כמו שיר.. ליבי שלי לא הרגישה כל כך טוב ולכן נידנדה קצת..(קצת הרבה אפילו). וכפי שאירית כתבה, אני מאחלת לכלום להגיע לרגע המיוחד הזה, לחגוג עם הרבה אהבה את לידת ילדיהם..
 

mondani5

New member
הי מירב יקירה!

ליבי ממש גברת יפייפיה,איך היא מרגישה ,ראיתי שהיא הולכת לפתח משהוא,עברתי שבוע כזה. מזל שרון רגועה,מאחר ואחרי שיר צריכים כל הזמן לרוץ,גם ברכב רון יושבת כמו נסיכה,ושיר לא מפסיקה לבכות עד שנוציא אותה מהכסא ואת יודעת מה? היא מצליחה! אני מחכה ליום שכל הבנות יכתבו פה חוויות על ילדיהם!!! אמן ושבת שלום
 

איילת567

New member
שבת שלום לכולם ומזל טוב../images/Emo95.gif

איזה מתוקות שיר ורון מזל טוב לשוש הרבה אושר וגידול בנחת של הילדים הלוואי על כולם מאחלת לכולם שבת שלום לא יוצא לי ליכתוב הרבה כי הילדים כל היום בבית ומתעסקים עם המחשב אבל אני קוראת ומיתעדכנת נתראה בעזרת השם ביום ראשון מחכה לזה שבת שלום ולילה טוב
איילת הפונדי של אירית
 

mondani5

New member
הי איילת

מה העיניינים,יצא לי להכיר את הפונדקאית של שוש ובעלה,ממש בחורה לעיניין כלל לא רואים עליה שהיא אחרי לידת קסרי ותאומים,היא באה רכובה על קטנוע לבוש צמוד, אהבתי. תעברי אלי אם בא לך וכל הילדים בבית,יש לך עוד 40 יום עד שהחופש מסתיים ואת יוצאת לחופש כפול גם מבחינת עבודה. אוהבת אירית
 

עָנת

New member
איזו התרגשות../images/Emo23.gif

מאחלת לכולן לחגוג ארוע מסוג שכזה
האושר של שוש ומשפחתה הוא האושר הכי הכי בעולם
מאחלת להם רק טוב
 

mondani5

New member
ה י ענתו'ש

לצערי ביום שחילקנו הזמנות חמתי נפטרה,אז לא יצא לנו לחגוג עם עשרות החברים והמשפחה באולם. בארוע של שוש ,שיר "גנבה " את התיקים של המוזמנים שכלל לא הרגישו ,נתנה להם דפיקות לב והסתובבה עם התיקים על הצוואר מבלי שירגישו כלל,זה היה מראה מטמטם לא הפסקנו לצחוק. בכלל זה גיל שכל יום יש משהוא חדש שאני מתמוגגת אתם,בגיל הזה הנטיה לחקות אותנו וזה משגע.
 
למעלה