הי יקירות!

mondani5

New member
הי יקירות!

חזרתי והמחשב בבית הבריא לחלוטין סוף סוף,הרבה מזל טוב לכל החותמים לכל ההחזרות,גם אנחנו החזרנו ב-26.6 לפני שנתיים וזכינו בשיר ורון ,מאחלת לכולם הצלחה כזו. אוהבת אירית
 

מירבי*

New member
היי אירית../images/Emo24.gif

ברוכה השבה אלינו, חסרת לנו כאן. מה עם עדכון תמונות של שיר ורון בגלריה? מזמן לא ראינו תמונות שלהם.. יום נפלא
 

mondani5

New member
הי מירב

הצלחתי לעדכן כמה תמונות חדשות,שירון ורון בחדרן,רון ב"פוזה" ושתיהן משחקות יחדיו,גדלו הא? התמונות של מאי מדהימות. רכשנו מצלמה דיגיטלית ועכשיו רואים מצויין. אירית
 

עָנת

New member
אירית,איזה מצלמה דיגיטלית קניתם../images/Emo35.gif

גם לי בא לקנות! ואני דווקא חושבת על Canon A70 אני מחכה לתיזמון(לא מהבנק ולא מבעלי
) כדי שאקנה את המצלמה
צריך חשק לצלם בדיגיטלית!
 

mondani5

New member
הי ענת יקירה!

את המצלמה רכשנו מהקניון באילת עלות המצלמה 800 ש"ח מטען לבטריות עוד 120 ש"ח וכרטיס ל-300 תמונות כ-250 ש"ח סה"כ עלות 1188 היא מצלמת מצויין ומאד ידידותית
 

עָנת

New member
אירית:אם אני קונה באילת אז יש הנחה

על המעמ נכון
אגב,איזה מצלמה זו:אולימפוס?סוני?קאנון?HP? כמה מגה פיקסל יש בה
 

mondani5

New member
הי ענתו'ש

רק בחנויות מוכרות יש הנחה משמעותית של 17% מע"מ,אילת לא זולה במיוחד למשל קניתי שם נעלים וביפת ביפו אותו זוג בדיוק בחצי המחיר,אבל בחנויות של רשתות כגום ,פוקס,משביר,שקם אלקטריק , וכד'. אני בכלל קונה הרבה באילת זה משתלם יותר במיוחד מוצרי תינוקות,תחשבי שעל כל 1000 ש"ח חוסכים 170 שקל . המצלמה באינטרנט הוצגה בעלות של 220 ש"ח יותר. אירית
 

mondani5

New member
הי ענת בעיניין המצלמה

בנתיים צילמנו והעברתי למחשב,היום אני קופצת לקניון הזהב לקנות מתנה לבת של המטפלת ואח"כ אפתח את התמונות,זה המבחן האמיתי נראה איך יוצא בדיגיטלי.סיימנו 300 תמונות בשבוע! התלהבנו כרגיל מכל "פוזה" אדווח לך שאשוב. אירית
 

עָנת

New member
ברוכה השבה../images/Emo24.gif

אירית,הרגשנו בחסרונך.... מה שלומך?
 

mondani5

New member
הי ענת יקירה!

איילת היתה אצלי והסברתי לה מי את היא לא זכרה אותך מבית החולים ואיחלה לך את כל ההצלחה שבעולם. תודה לך מקרב לב על ייעוץ אנטי וירוס ,אכן עשו לי פירמוט במחשב,"שתלו" את את האנטי וירוס,וגם הלך לי הלוח הראשי ,עכשיו הכל תקין. בידידות אירית
 

mondani5

New member
הי לירון יקירה!

רון נמצאת אתי ליד המחשב ונראה לי שהפכה לי את כל הקומה,חזרנו מבריתה של תאום ותאומה ששמם בישראל שיר ורון! כן ירבו לבנות הפורום ,לחברה שעברה עשרות טיפולים. היה ממש מרגש בקרוב אצלך,אצל ענת אצל מירי וכל הבנות. אירית
 
למעלה