הי ענתו'ש
רק בחנויות מוכרות יש הנחה משמעותית של 17% מע"מ,אילת לא זולה במיוחד למשל קניתי שם נעלים וביפת ביפו אותו זוג בדיוק בחצי המחיר,אבל בחנויות של רשתות כגום ,פוקס,משביר,שקם אלקטריק , וכד'. אני בכלל קונה הרבה באילת זה משתלם יותר במיוחד מוצרי תינוקות,תחשבי שעל כל 1000 ש"ח חוסכים 170 שקל . המצלמה באינטרנט הוצגה בעלות של 220 ש"ח יותר. אירית