הי חברים, רציתי לשתף אתכם בעניני

נויה73

New member
הי חברים, רציתי לשתף אתכם בעניני

אני נשואה כשנה + ועדיין ללא ילדים. לפני כחודשים התחלתי בהפתעה מבחינתי קשר אינטימי עם בחור רווק מהעבודה. יש לנו סקס מעולה בעד עם בעלי הסקס אף פעם לא היה טוב, ובכלל יש ביננו משיכה מטורפת, משהו שלא הכרתי מעולם. אני חייבת לציין שהקשר הזה מבלבל אותי מאד, כי זה לא רק סקס, יש הרבה מעבר ונראה כי יש גם רגשות שמפחיד להודות בהם. אני חייבת לציין שמטבעי אינני בן אדם בוגדני, נפלתי לזה ולא קל לי עם זה אך מצד שני פשוט לא מסוגלת לוותר על הקשר המטריף הזה. התוכלו לעזור לי להבין מה קורה לי??? תודה !
 

שמוצקין

New member
../images/Emo10.gifמה שקורה זה שלא כל

הצרכים מסופקים במסגרת הנישואין....
 
מבין אותך...

קרה לי מקרה דומה, קרי הקשר גלש, רחמנא ליצלן, אל תוככי הנפש ולא נשאר רק בין הרגליים. החלטנו להפסיק את הקשר בשיאו. לומר לך היום שזה היה צעד נבון?? אני כלל לא בטוח !!!!
 

T r i l i a n

New member
כל הילדים הם בנים של אבא שלהם

זה שאבא לא יודע על זה זה כבר סיפור אחר.
 

ScrewDriver

New member
תרשי לי להגיב ביתר רצינות

מאשר שאר התגובות המתחכמות כאן. לדעתי, אין כל בעיה בקשר עם הבחור שהכרת. איך אומרים? הוא הסימפטום, לא הבעיה. גם אם לא היית מכירה אותו ובוגדת, עדיין היתה עומדת ונשארת הבעיה האמיתית, והיא הנתק הדי רציני בינך לבין בעלך. אולי את מסתדרת עם בעלך נהדר ויש לכם המון כימיה ותקשורת טובה ואת אוהבת אותו כמו מטורפת, אבל מה לעשות, חייבים גם סקס טוב בשביל שהנישואים יהיו מושלמים. את אומרת ש"אף פעם" לא היה לך סקס טוב עם בעלך? אני לא מבין, לא חיית איתו לפני כן, לא חווית סקס איתו לפני החתונה, בשביל לדעת למה את נכנסת? יש הבדל מהותי בין להתאהב במישהו ולבגוד בו בגלל שהסקס לא משהו, ובין להתחתן בידיעה שלמה שזהו הולך להיות הפרטנר המיני שלך לכל חייך! על מה בדיוק חשבת כשהתחתנת איתו??? שהסקס רק ישתפר בהמשך?... במקרה שכזה, בו מעולם לא היה לכם סקס טוב, כל ההחלטה להתחתן נראת לי תמוהה למדי, על אחת כמה וכמה שאחרי שנה בלבד את כבר מוצאת את עצמך בוגדת. ואולי זה היה אחרת? אולי את לא כל כך זוכרת טוב היום, אבל כשהכרת את בעלך, כשהתאהבת בו, דווקא היה לכם נפלא ביחד, גם במיטה, ועם הזמן הדברים השתנו לרעה? העומס בעבודה, מתחים, חיים אחד בתחת של השני יותר מידי זמן, ואלף סיבות אחרות יכולים לגרום לירידה בתשוקה של הסקס. ובמקרה כזה, אני חושב שחבל לוותר על הנישואים, והתשובה היא לנסות ולהחזיר את מה שהיה לכם פעם ביחד. ללכת לייעוץ. ללכת לסקסולוגית. לנסות כל מיני דברים חדשים, מוזרים, וביזאריים ביחד. לעבוד על הרומנטיקה. אם אכן היה לכם את הקסם הזה כשנפגשתם, אין סיבה שהוא לא יחזור, אם תעבדו עליו מספיק חזק. אם באמת לא היה לכם אי פעם סקס טוב, לדעתי חבל שתשארו בקשר הזה. הוא יתסכל אותך, ויגרום לך לרגשות אשם כשאת בוגדת, ובהמשך גם יתסכל את בעלך. במקרה כזה, עדיף לצאת מהנישואים כבר עכשיו, עוד לפני שיש ילדים. חשוב שתעשי חשבון נפש כבר עכשיו בנושא זה. לפני שיהיה מאוחר מידי.
 

חופ שיה

New member
אני משרשרת את זה כאן

משום שזה קשור לדברים שאמרת. לפעמים אנחנו (הבנות בעיקר) לא יודעות שיש משהו יותר טוב ממה שאנחנו מכירות, לפעמים לוקח לנו זמן עד שאנחנו מתבשלות מינית. בתור רווקה הרבה זמן עם רקורד "מכובד" ובגילי ה"מופלג" (32) גיליתי שתמיד יש מישהו שהוא יותר טוב במיטה, יותר מושך בעיניי,יותר מגרה, יותר מפנק,יותר מעיז וכו' וכו'. לא יודעת מה איתכן בנות אבל אני "מתאהבת" במי שטוב לי במיטה, והשאר הוא שולי לחלוטין (זמני). אולי המצב בניכם הוא כזה שפשוט הוא משלים לך את החסך הזה שקיים בינך לבין בעלך. אז אולי כדאי באמת לא לעשות צעדים פזיזים מידי, ולבדוק האם המשיכה אליו היא פיזית בלבד, אולי כדאי לבדוק מה לא בסדר בזוגיות שלך עם בעלך שבעצם מביאה אותך למצב שאת נמצאת בו היום. אני מאמינה שכשלא טוב לנו אז אנחנו מחפשים מקור נחמה או מקור אושר אחר, בשביל הנפש שלנו. ואולי לא, רק את יודעת מה הביא אותך למצב כזה. סקס ניתן לשפר בכל שלב של המערכת יחסים השאלה היא כמה באמת את רוצה בכך. את צריכה לעשות חושבים ומהר לפני שדברים יתחילו להסתבך.
 

Mr Big Boss

New member
מאוד פשוט

בואי ניגש ישר לשורה התחתונה - לא טוב לך עם בעלך, טוב לך יותר עם מישהו אחר. כולם פה מציעים לך להילחם כדי לשמור על הקיים. בשביל מה? הרי נכון להיום אין שם כלום! תעודה מהרבנות וזהו! עצתי האישית - לחתוך. לעשות את זה כמה שיותר בעדינות ובהתחשבות אבל לחתוך, ולהתחיל מחדש, עם אותו בחור או עם מישהו אחר. כשדברים מתקלקלים בשלב כל כך מוקדם כנראה שאין סיכוי.
 

יונתן 28

New member
לא לבנות ולא להרוס

עצתי היא לא לשמוע לאלו שאומרים לך להרוס את הנישואין ואם את יכולה תשקמי את הנישואין אם זה אפשרי אלא לעשות מה שעושים כווולם בלי להתחסד הרבה וזה לבגוד בכיף ובחוכמה נשית שכל כך יש לכן ותהני בכיף וסליחה על הבוטות שימי פס על כל הצבועות כי זה מה שהן יעשו בעתיד לכי ותחשבי טוב כי יכול להיות לזה השלכות חמורות אבל אם החלטת תעשי ותהני ןשוב פעם שימי פס על הצביעות שלא האמנתי שיש כל כך הרבה בפורום הזה שתהני בכיף
 

aaronc76

New member
לדעתי...

לחשוב טוב ואם זה - זה ! להתגרש ולחיות עם השותף החדש... אומנם סקס זה לא הכל בחיים , אך גם האהבה נגמרת מתישהו. חוץ מזה ציינת שזה לא "רק" הסקס , אז בכלל... גם חיי נישואין יכולים להיגמר מתישהו - אף 1 לא מת מזה !!
 

עינבי27

New member
היי נויה...

רק רציתי להגיד לך שאני כל כך מבינה אותך. אני אומנם לא נשואה אבל נמצאת במערכת יחסים מזה 5 שנים ועבר עליי משהו דומה ממש לא מזמן. צרפתי את הקישור למה שכתבתי. אבל למקרה שזה לא יצליח (לא ממש הבנתי איך מצרפים לפה הודעה ישנה), זה נמצא בטאגליינס (הכותרת שזזה למעלה) בפורום "פנטזיות מיניות", תחת השם: "הפנטזיה שלי". תחזיקי מעמד בכל אופן, בסופו של דבר את תדעי מה לעשות.
 

שמוצקין

New member
טוב טריליאן

ברור שזה לא לא ניסוח מדויק.השתמשתי בו כדי להימנע מניסוח לא מדויק אחר שאני לא אוהב:כל ילד עשירי הוא תוצאה של בגידה.
 
למעלה