הי בננות

פרח555

New member
הי בננות../images/Emo9.gif

היום הייתי בביקור אצל הרופאה ולאחר שהיו חששות לכך שהעוברוני שלי קטן מדי היום היא קבעה בפה מלא שאפשר לצאת מהחששות ושהכל בסדר,כמה שאני שמחה ומאושרת... היא גם אמרה לי שאני עשויה ללדת אפילו היום - אמהלההה... אני מתה מפחד אבל רוצה כבר לפגוש אותו!
 

לבנה123

New member
יופי../images/Emo127.gif

ואני אמוד מזדהה עם הרצון לצד הפחדים מהלידה... כנראה שככה זה לקראת הסוף.
 
למעלה