הי בנות

מתוקית.

New member
אופס... רגע..

בולעת ת´הודעה הקודמת שרשמתי לך..(:) אז מה שלומך את..? ונעים מאוד.. חתיכית...
 

Kesem_

New member
הנה עוד אחת.....

את יכולה להיות חברה טובה של פינקי. תלכו שתיכן כל היום יחד ותפילו בחורים מהרגליים זה נראה לי התחביב שלכן... תהנו.
 
מה זה כוסית בדיוק?

פשוט לא נולדתי כאן:) וכל יום צצות מילים חדשות ולא מובנות לי. אז עשי טובה ותבהירי לי. עולה חדשה מג´בריש כולל קוסובה
 

Gorgeous

New member
אני לא חושבת כמוך חמודה

אני פשוט אולי קצת יותר בוגרת ממך... בואי נוותר על הויכוח
 
למעלה