הי בנות מה שלומכן?
מ מתוקית. New member 25/7/01 #7 אופס... רגע.. בולעת ת´הודעה הקודמת שרשמתי לך..( אז מה שלומך את..? ונעים מאוד.. חתיכית...
K Kesem_ New member 25/7/01 #9 הנה עוד אחת..... את יכולה להיות חברה טובה של פינקי. תלכו שתיכן כל היום יחד ותפילו בחורים מהרגליים זה נראה לי התחביב שלכן... תהנו.
הנה עוד אחת..... את יכולה להיות חברה טובה של פינקי. תלכו שתיכן כל היום יחד ותפילו בחורים מהרגליים זה נראה לי התחביב שלכן... תהנו.
מ מומלדת מחכה.... New member 25/7/01 #13 מה זה כוסית בדיוק? פשוט לא נולדתי כאן וכל יום צצות מילים חדשות ולא מובנות לי. אז עשי טובה ותבהירי לי. עולה חדשה מג´בריש כולל קוסובה
מה זה כוסית בדיוק? פשוט לא נולדתי כאן וכל יום צצות מילים חדשות ולא מובנות לי. אז עשי טובה ותבהירי לי. עולה חדשה מג´בריש כולל קוסובה
G Gorgeous New member 25/7/01 #17 אני לא חושבת כמוך חמודה אני פשוט אולי קצת יותר בוגרת ממך... בואי נוותר על הויכוח