הי, אני מתמוגגת !!!

לי לך

New member
הי, אני מתמוגגת !!!

כל כך כייף להכנס לפורום ולקרוא את כל הבשורות הנפלאות. מירי יקרה -התרגשתי בשבילך. גם לזהבה ושלושת הדובים -שימשך כך. ולכולן כולן. אצלי מצויין. אנחנו עכשיו מתווכחים לגבי ילד רביעי(ברור מי לוחץ, נכון?). על הפונדקאות ויתרתי ופתחתי בפרויקט אחר גדול(אני חייבת ריגושים). אני וחברה שלי הולכות את שביל ישראל, כל פעם קטע-לפי הסדר, מצפון לדרום מידי יום שישי וזה נפלא. אמשיך לעקוב. מירבי -נשיקות. לי לך
 
היי לילך

זו פנינה ושלושת הדובים לא זהבה
שמחה לשמוע ממך בהצלחה בכל פרוייקט שתחליטי לבצע
 

מירבי*

New member
פנינה יקרה../images/Emo24.gif

מה שלומך? איך את מרגישה? איך מתקדם ההריון? שתפי אותנו..
 
היי מירבי

ההריון מתקדם יופי
שבוע 21 אם אני לא טועה (ותמיד אני טועה) היום ההורים המיועדים יבואו אליי כדי להרגיש סוף סוף את העוברית התזזיתית שלהם שנזכרת להתעורר רק בלילה
והכי חשוב, הילדים חזרו לגן ולבי"ס אז עכשיו אני יכולה לנוח מספיק
 

miri71

New member
הי פנינה, אז אני מבינה שגם אצלך

יש עוברית. מה, אנחנו לבד במערכה?? אצל אמא שלי שתי בנות, גם אצל אחותי. אצטרך אמהות לבנים בסביבה... טוב שאת מתקדמת וגם יכולה לנוח עכשיו. תרגישי טוב :)
 

mondani5

New member
הי פנינה!!!

איזה כייף לשמוע,גם איילת היתה מתבלבלת בשבועות ההריון ,היא ספרה חודשים מפני שמחשיבים שבועיים לפני ההחזרה ,למעשה ביום ההחזרה את למעשה מסיימת שבוע שני ורק את ביום הראשון של ההריון,אני עד היום לא הבנתי את החישוב הזה. ספרי קצת על ההריון. אירית
 
היי אירית

זה מאוד מבלבל אותי כל עניין השבועות, אבל גם בהריונות הפרטיים שלי תמיד התבלבלתי. אתמול שאלתי את המיועדת באיזה שבוע אני בדיוק והיא אמרה שלפי חישוב ההחזרה אני בשבוע 20 ובשבוע 22 לפי החישוב של לפני ההחזרה. אני מתייחסת לזה כאל שבוע 20 (הכי טוב, ככה לא נהיה בהריון 10חודשים
) לגביי ההריון, פתאום בשבועיים האחרונים יצאה לה הבטן סוף סוף, אני קצת התבעסתי כי היא יצאה מהר הפעם אבל המיועדת מאושרת עד הגג, אז אם היא מאושרת גם אני מאושרת. אנשים מהאזור שמכירים אותי מילדות מתחילים לשאול שאלות וכדי לחסוך לי את אי הנעימות אני ישר אומרת שאני אם פונדקאית, בכל זאת לא נעים לי שילחששו עליי מאחורי הגב כל מיני רכילויות לא נעימות כשאין שחר לשמועות אני מקווה שאני עושה נכון שאני פשוט אומרת ישר.... וזהו בערך
 

mondani5

New member
הי יקירה!

גם אני עד היום לא מבינה את ספירת השבועות,בזמני ספרו חודשים ובכלל לא דיברו על שבועות. את מצפה שבשבוע ה-22 לא יצא לך בטן? אני רוצה להגיד של שכנראה לא עלית כלל במשקל,איילת בחודש הראשון נראתה כמו בחודש החמישי אפילו פרופסור דור היה בהלם. אני מבינה את האם המיועדת,הבטן שנראת לעין מאד מרגשת ואני כל כך מבינה את האושר שלה. לפי החישוב את צריכה ללדת משהוא כמו דצמבר ינואר,לפחות את לא מושכת קיץ שזה די קשה. טוב מאד שאת מספרת את האמת,אני כל הזמן חושבת על הפונדקאיות שהן למעשה חד הוריות על הרכילות.... לכן עדיף להגיד את האמת שבסה"כ את יכולה רק להתגאות על המצווה שאת עושה והלוואי וירבו כמוכן. אירית
 

מירבי*

New member
היי לי לך../images/Emo24.gif

שמחה לשמוע ממך, הויכוח על ילד רביעי ישן לא? ברור לי מי ינצח
. נשיקות גם לך
 

miri71

New member
לי לך, איזה כיף שכתבת פה

חשבתי שכל האסוציאציות עם פונדקאות אצלך קשות מדי ודאגתי שלא נדע מה איתך. יופי לשמוע על שני הפרוייקטים. אני בטוחה שהם יעברו בהצלחה. נשיקות מירי
 
למעלה