הי, אני מתמוגגת !!!
כל כך כייף להכנס לפורום ולקרוא את כל הבשורות הנפלאות. מירי יקרה -התרגשתי בשבילך. גם לזהבה ושלושת הדובים -שימשך כך. ולכולן כולן. אצלי מצויין. אנחנו עכשיו מתווכחים לגבי ילד רביעי(ברור מי לוחץ, נכון?). על הפונדקאות ויתרתי ופתחתי בפרויקט אחר גדול(אני חייבת ריגושים). אני וחברה שלי הולכות את שביל ישראל, כל פעם קטע-לפי הסדר, מצפון לדרום מידי יום שישי וזה נפלא. אמשיך לעקוב. מירבי -נשיקות. לי לך
כל כך כייף להכנס לפורום ולקרוא את כל הבשורות הנפלאות. מירי יקרה -התרגשתי בשבילך. גם לזהבה ושלושת הדובים -שימשך כך. ולכולן כולן. אצלי מצויין. אנחנו עכשיו מתווכחים לגבי ילד רביעי(ברור מי לוחץ, נכון?). על הפונדקאות ויתרתי ופתחתי בפרויקט אחר גדול(אני חייבת ריגושים). אני וחברה שלי הולכות את שביל ישראל, כל פעם קטע-לפי הסדר, מצפון לדרום מידי יום שישי וזה נפלא. אמשיך לעקוב. מירבי -נשיקות. לי לך