הי, אני חדשה

none11

New member
הי, אני חדשה

יש לי חפישה שדיי תואמת את הריידר ואני צריכה עזרה בפירוש פריסה. עשיתי פריסה של שני קלפים (לא קבעתי איזה משמעות למיקום הקלפים). השאלה הייתה מה יקרה לי בשנה הקרובה. הקלף הראשון היה הTEMPERANCE (אני לא יודעת איך מתרגמים את זה
) והשני היה מוות הפוך. הTEMPERANCE נראה לי מראה על שינויים לטובה ועל הרמוניה והמוות לעומת זאת מראה על פחד משינוי ותקיעות בחיים. ואני לא ממש מצליחה לפרש מעבר לזה. אני יודעת שהפריסה שבחרתי היא קצת טיפשית ולא הכי מתאימה, אבל אני בקושי מצליחה לפרש פריסה של שני קלפים אז חשבתי שזה לא רעיון טוב לנסות פריסה מסובכת.
 
כמתחילה, הייתי ממליץ לך

יותר על פריסות שאלה, למשל "מה - הפוטנציאל - שלי - לעלות ולהצליח - בעבודה החדשה?" על כל עמדה את מוציאה קלף, וככה המשמעויות של הקלפים מתחברות יחדיו ונותנות לך תמונה יותר רחבה. בשביל פריסות של שני קלפים צריך היכרות מעמיקה עם כל קלף. אישית, לא ממליץ על קלפים הפוכים. הקלפים הישרים מכסים על מספיק שטח גם ככה. באופן כללי קלף ה-Temperance הוא קלף ההתמתנות, והוא מראה על התפשרויות ומציאה של דרך אמצע דיפלומטית, כאשר אין באפשרות האדם לקבל את כל מה שהוא מבקש. המוות מראה על סיום, לרוב טבעי ומתחייב, אבל כאן הוא הפוך ויתכן כי יהיה אפשר למצוא דרך אמצע שתמנע או תדחה את הסיום המדובר (בגלל פחד וחוסר מוכנות לעזוב את הדבר).
 
הצעה נוספת לפריסה - ואשמח לקבל חוות דעת

שלך ושל החברים גם. אולי המצב שלך כרגע הוא מתינות בכמה תחומים בחיים וקלף המוות מבקש ממך לעשות מהפך -מלא ! ? מה דעתך. לפעמים כשאנו מתונים יותר מדי נותנים לחיים ולסביבה לנהל אותנו, אנו צריכים דחיפה מבחוץ. נראאה שקלף המוות בא לאמר לך - תני לדברים הישנים למות, תני לדרך הישנה למות.
 

none11

New member
תודה לשניכם אהבתי את הפירושים.

ולנתנאל תודה גם על העצה, בדר"כ אני עושה פרישות כאלה עכשיו אני מנסה פרישות קצת יותר מסובכות. לקיסרית בוורוד, הפירוש שלך די מתאים כי אני בדיוק מסיימת תיכון.
 
אהההה- אם כך נסתיימה לה תקופת המתינות,

ואת צועדת לקראת פרק חדש בחיים. זה לא אומר שלא תתנהלי במתינות בחיים שלך, אלא שהשלב הבא הוא יותר שלב של עשייה חדשה, הקלפים הם כמו מרכיבים לעוגה. צריך רק לבחוש נכון כדי לקבל עוגה טעימה.
 
למעלה