שטן מחורמן
New member
הישרדות 7 !!! ../images/Emo41.gif
וואי אנשים אתם נקרעים , תקראו ת'סיכום הזה שמאצתי ותיקרעו , זה סיכום לפרק האחרון של הישרדות 7 ! אם אתם רוצים יש את כל הסיכומים לכל הפרקים ב:http://www.geocities.com/survivor_israel/episodes.html , קראו עד הסוף ! זה בדיוק 5 דקות !! : ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ הפרק האחרון של העונה השביעית מתחיל בשבע וחצי דקות שסיכמו את התרחשויות המשחק עד עכשיו. שמחתי שהיתה לי הזדמנות להזכר (איך מעבירים קדימה). אפילו הפתיחון נראה נוסטלגי וטרחתי לראות אותו. הפרק עצמו נפתח בתמונות טבע מזדמנות, ביניהן ציפור משחקת ים-יבשה, לטאה חמודה אוכלת עלה ומבט אווירי של מה שנראה כמו הלוקיישן של העונה השישית. שבט בלבואה, יום 37. ארבעת השורדים הנותרים קמים לקול תעשייתי מרעיש שנובע ממנועה של הסירה של ג'ף. ג'ון, עם מטפחת כרוכה סביב ראשו, דומה דמיון מפתיע לזקנה פולניה בטקס עלייה לתורה. ליל, ללא שום מטפחת או עזרים אחרים, דומה גם היא לזקנה פולניה. ג'ף יורד מהסירה נושא מגש עם חמש כוסות, מיץ תפוזים, שמפניה ומבחר מצומצם של תופינים. ליל תופסת את הראש מחשש שייפול. ג'ף מעיר הערה עוקצנית על ג'ון ושלושה נשים במיטה, ודארה מקיאה. ג'ף מסביר את הביקור. הוא אומר ששלושים ושבע יום הם סיבה לחגיגה, בצורת מיץ תפוזים. ליל מנצלת את ההזדמנות ומחבקת אותו. ג'ף נזכר שהוא הביא לארבעה עוד משהו, והולך חזרה לסירה להביא אותו. ליל מציינת שהיא אוהבת אותו, ומביעה התעניינות לצרף אותו לשבט צופים שם תוכל לבצע בו את מעלליה במסווה של א"ש לילה. ג'ף חוזר ובידו ארבע מעטפות. ג'ון מנחש שאלה מכתבים מהבית, ליל חוששת שזאת עוד תחרות בה היא תמצא את עצמה אבודה בתוך בור אותו חפרה במו ידיה, וסנדרה קובעת שזה ארבע ממשהו. כשג'ף מגיע מסתבר שג'ון צדק ואלה אכן מכתבים מהבית שג'ף שכח כנראה לתת להם בשלב מוקדם יותר של המשחק. ליל מתחילה לבכות ומחבקת את ג'ף שוב, הפעם תוך כי החלקת יד לעבר ישבנו. היא שואלת אותו אם הוא רוצה להצטרף לשבט צופים והוא עונה שאולי, יום אחד (כשהכוונה של "שבט צופים" תהיה אורגיה לסבית). ג'ף עוזב את השורדים לקרוא את המכתבים שלהם, מלווה בצעקות של ליל בסגנון "תנענע את התחת, שד לבן" ו "אפשר לקבל צ'יפס עם השייק הזה?". השורדים קוראים את המכתבים שלהם. דארה מספרת בעיניים דומעות שזה קשה כי היא לא דיברה עם אף אחת 37 יום והיא לא יודעת אם הכלב שלה בסדר. אה וכן וגם המשפחה. סנדרה קיבלה ארבע מכתבים - מבעלה, משתי הבנות שלה ומאמא שלה. היא אומרת שזה טוב בגלל שעכשיו היא יכולה להפסיק לדאוג בקשר אליהם ולהתרכז במשחק. ליל קיבלה גם ארבעה מכתבים. אחד מבעלה לוני, חובב הסאדו-מאזו, שתיים מהילדים שלה, ומכתב אחרון מהעורך דין של ג'ף, שמזהיר אותה שלא לגעת בו יותר ולא להפשיט אותו בראשה, או שיינקטו נגדה צעדים משפטיים. אחד הילדים שלה אפילו כלל במכתב הוראות משחק להשרדות - "מישהו חייב לנצח, ומישהו חייב להפסיד". לאותו ילד, אגב, קוראים פיט-רוז. ג'ון רואה במצב הקטטוני שהמכתבים הכניסו את ליל לתוכו הזדמנות להפנות את דארה וסנדרה נגדה. ג'ון, דארה וליל שוכבים באוהל. ג'ון שואל את דארה וליל אם יש להן ברית לפיינל 3. הוא מבקש מהן להיות כנות ומחייך את חיוך הפיירפליי המאוס שלו. ליל מעירה שהיא לא רוצה להיות שלישית, אלא ראשונה או שנייה. ג'ון אומר שאם היא תגיעה לפיינל 2 היא תנצח בטוח בגלל שהיא תהיה כולה "לבבות ופרחים" כמו בבוקר עם המכתבים. הוא חושב שסנדרה ודארה יהיו חכמות מספיק לא לקחת את ליל לפיינל 2. ליל שואלת את דארה אם זה נכון, והיא מנסה להתחמק באלגנטיות. ליל לוחצת ודארה מודה שהיא חושבת שאם היא תהיה מול ליל בסוף, ליל תנצח. ליל חוזרת לפרצוף הרגיל שלה (עיניים מכווצות ושפה תחתונה מובלטת) והולכת לבכות לבדה בערסל, תוך כדי סינון "אני מצטערת אם זה עושה אותי רעה". לא רעה, חמודה, טיפשה. זה עושה אותך טיפשה. ליל אומרת שאף אחד לא רוצה לקחת אותה לפיינל 2, ואף אחד לא אוהב אותה, ותזרקו לה שקל שתסתום והיא בעצם דפוקה מכל הכיוונים. פיכסה. ג'ון נשאר עם דארה באוהל והוא משכנע אותה לדבר עם סנדרה בקשר ללהעיף את ליל. דארה מדברת עם סנדרה שמסכימה כי "כל זמן שזאת לא סנדרה - זה בסדר". כשהיא חוזרת לאוהל ודארה הולכת, ליל מבקשת ממנה ללכת נגד דארה, כי יש להן יותר סיכוי בחסינות האחרונה אם דארה לא שם. סנדרה מסכימה כי "כל זמן שזאת לא סנדרה - זה בסדר". הן מודיעות לג'ון שהן רוצות להפטר מדארה, והוא מסכים. השורדים מקבלים טרי מייל קצר ומציק שמורה להם ללכת לישיבת הדין ושם תהיה החסינות. ג'ון אומר שהוא לא דואג כי מבחינה מנטלית ופיזית הוא יכול לנצח את שלושתן, ככה שכנראה שעד עכשיו הוא הפסיד בכל תחרות אפשרית בכוונה. בישיבת הדין ג'ף מציג עוד טוויסט קטן לקינוח. בתחרות החסינות ישתתפו גם המושבעים, כשחקן אחד, ובמידה והם ינצחו אף אחד לא יהיה חסין. התחרות היא מספר שאלות בקשר לחיים באי וחיי הפיראטים כשהראשון שמגיע לחמש תשובות נכונות מנצח. השאלה הראשונה היא "לפי מדריך ההישרדות שלכם, איזה מהבאים הוא לא אחד מהצדדים במשולש האש?" ג'ון, ליל והמושבעים צודקים, כשדארה כותבת משהו במיסיסיפית שאף אחד לא מבין וסנדרה כותבת "כל זמן שזאת לא סנדרה - זה בסדר". שתי שאלות אחר כך ג'ף שואל מה הדרך הטובה ביותר להמנע מתקיפת כרישים, כשהתשובה היא "לא להכנס למים". יופי. שאלה נוספת היא באיזה ארץ חוץ מקולומביה גובלת פנמה. התשובה הנכונה היא קוסטה ריקה, כשדארה מתעקשת על "מיסיסיפי" וליל כותבת במחברת שלה "ג'ף" ומסביבו לבבות. בכל מקרה המושבעים זוכים, שזה ממש לא צפוי וברור מאליו, כי מי היה מאמין שחמש מוחות, אפילו עם כריסטה ביניהם, יותר טובים מאחד. ג'ף שואל את הארבעה שאלות, ליל בוכה עוד קצת והם מצביעים. קול אחד לליל ושלושה לדארה. הזקנה המטורפת התחמקה מזה שוב ואני מאוכזב. יש המשך >>>>>>>>>>>>>>>>
וואי אנשים אתם נקרעים , תקראו ת'סיכום הזה שמאצתי ותיקרעו , זה סיכום לפרק האחרון של הישרדות 7 ! אם אתם רוצים יש את כל הסיכומים לכל הפרקים ב:http://www.geocities.com/survivor_israel/episodes.html , קראו עד הסוף ! זה בדיוק 5 דקות !! : ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ הפרק האחרון של העונה השביעית מתחיל בשבע וחצי דקות שסיכמו את התרחשויות המשחק עד עכשיו. שמחתי שהיתה לי הזדמנות להזכר (איך מעבירים קדימה). אפילו הפתיחון נראה נוסטלגי וטרחתי לראות אותו. הפרק עצמו נפתח בתמונות טבע מזדמנות, ביניהן ציפור משחקת ים-יבשה, לטאה חמודה אוכלת עלה ומבט אווירי של מה שנראה כמו הלוקיישן של העונה השישית. שבט בלבואה, יום 37. ארבעת השורדים הנותרים קמים לקול תעשייתי מרעיש שנובע ממנועה של הסירה של ג'ף. ג'ון, עם מטפחת כרוכה סביב ראשו, דומה דמיון מפתיע לזקנה פולניה בטקס עלייה לתורה. ליל, ללא שום מטפחת או עזרים אחרים, דומה גם היא לזקנה פולניה. ג'ף יורד מהסירה נושא מגש עם חמש כוסות, מיץ תפוזים, שמפניה ומבחר מצומצם של תופינים. ליל תופסת את הראש מחשש שייפול. ג'ף מעיר הערה עוקצנית על ג'ון ושלושה נשים במיטה, ודארה מקיאה. ג'ף מסביר את הביקור. הוא אומר ששלושים ושבע יום הם סיבה לחגיגה, בצורת מיץ תפוזים. ליל מנצלת את ההזדמנות ומחבקת אותו. ג'ף נזכר שהוא הביא לארבעה עוד משהו, והולך חזרה לסירה להביא אותו. ליל מציינת שהיא אוהבת אותו, ומביעה התעניינות לצרף אותו לשבט צופים שם תוכל לבצע בו את מעלליה במסווה של א"ש לילה. ג'ף חוזר ובידו ארבע מעטפות. ג'ון מנחש שאלה מכתבים מהבית, ליל חוששת שזאת עוד תחרות בה היא תמצא את עצמה אבודה בתוך בור אותו חפרה במו ידיה, וסנדרה קובעת שזה ארבע ממשהו. כשג'ף מגיע מסתבר שג'ון צדק ואלה אכן מכתבים מהבית שג'ף שכח כנראה לתת להם בשלב מוקדם יותר של המשחק. ליל מתחילה לבכות ומחבקת את ג'ף שוב, הפעם תוך כי החלקת יד לעבר ישבנו. היא שואלת אותו אם הוא רוצה להצטרף לשבט צופים והוא עונה שאולי, יום אחד (כשהכוונה של "שבט צופים" תהיה אורגיה לסבית). ג'ף עוזב את השורדים לקרוא את המכתבים שלהם, מלווה בצעקות של ליל בסגנון "תנענע את התחת, שד לבן" ו "אפשר לקבל צ'יפס עם השייק הזה?". השורדים קוראים את המכתבים שלהם. דארה מספרת בעיניים דומעות שזה קשה כי היא לא דיברה עם אף אחת 37 יום והיא לא יודעת אם הכלב שלה בסדר. אה וכן וגם המשפחה. סנדרה קיבלה ארבע מכתבים - מבעלה, משתי הבנות שלה ומאמא שלה. היא אומרת שזה טוב בגלל שעכשיו היא יכולה להפסיק לדאוג בקשר אליהם ולהתרכז במשחק. ליל קיבלה גם ארבעה מכתבים. אחד מבעלה לוני, חובב הסאדו-מאזו, שתיים מהילדים שלה, ומכתב אחרון מהעורך דין של ג'ף, שמזהיר אותה שלא לגעת בו יותר ולא להפשיט אותו בראשה, או שיינקטו נגדה צעדים משפטיים. אחד הילדים שלה אפילו כלל במכתב הוראות משחק להשרדות - "מישהו חייב לנצח, ומישהו חייב להפסיד". לאותו ילד, אגב, קוראים פיט-רוז. ג'ון רואה במצב הקטטוני שהמכתבים הכניסו את ליל לתוכו הזדמנות להפנות את דארה וסנדרה נגדה. ג'ון, דארה וליל שוכבים באוהל. ג'ון שואל את דארה וליל אם יש להן ברית לפיינל 3. הוא מבקש מהן להיות כנות ומחייך את חיוך הפיירפליי המאוס שלו. ליל מעירה שהיא לא רוצה להיות שלישית, אלא ראשונה או שנייה. ג'ון אומר שאם היא תגיעה לפיינל 2 היא תנצח בטוח בגלל שהיא תהיה כולה "לבבות ופרחים" כמו בבוקר עם המכתבים. הוא חושב שסנדרה ודארה יהיו חכמות מספיק לא לקחת את ליל לפיינל 2. ליל שואלת את דארה אם זה נכון, והיא מנסה להתחמק באלגנטיות. ליל לוחצת ודארה מודה שהיא חושבת שאם היא תהיה מול ליל בסוף, ליל תנצח. ליל חוזרת לפרצוף הרגיל שלה (עיניים מכווצות ושפה תחתונה מובלטת) והולכת לבכות לבדה בערסל, תוך כדי סינון "אני מצטערת אם זה עושה אותי רעה". לא רעה, חמודה, טיפשה. זה עושה אותך טיפשה. ליל אומרת שאף אחד לא רוצה לקחת אותה לפיינל 2, ואף אחד לא אוהב אותה, ותזרקו לה שקל שתסתום והיא בעצם דפוקה מכל הכיוונים. פיכסה. ג'ון נשאר עם דארה באוהל והוא משכנע אותה לדבר עם סנדרה בקשר ללהעיף את ליל. דארה מדברת עם סנדרה שמסכימה כי "כל זמן שזאת לא סנדרה - זה בסדר". כשהיא חוזרת לאוהל ודארה הולכת, ליל מבקשת ממנה ללכת נגד דארה, כי יש להן יותר סיכוי בחסינות האחרונה אם דארה לא שם. סנדרה מסכימה כי "כל זמן שזאת לא סנדרה - זה בסדר". הן מודיעות לג'ון שהן רוצות להפטר מדארה, והוא מסכים. השורדים מקבלים טרי מייל קצר ומציק שמורה להם ללכת לישיבת הדין ושם תהיה החסינות. ג'ון אומר שהוא לא דואג כי מבחינה מנטלית ופיזית הוא יכול לנצח את שלושתן, ככה שכנראה שעד עכשיו הוא הפסיד בכל תחרות אפשרית בכוונה. בישיבת הדין ג'ף מציג עוד טוויסט קטן לקינוח. בתחרות החסינות ישתתפו גם המושבעים, כשחקן אחד, ובמידה והם ינצחו אף אחד לא יהיה חסין. התחרות היא מספר שאלות בקשר לחיים באי וחיי הפיראטים כשהראשון שמגיע לחמש תשובות נכונות מנצח. השאלה הראשונה היא "לפי מדריך ההישרדות שלכם, איזה מהבאים הוא לא אחד מהצדדים במשולש האש?" ג'ון, ליל והמושבעים צודקים, כשדארה כותבת משהו במיסיסיפית שאף אחד לא מבין וסנדרה כותבת "כל זמן שזאת לא סנדרה - זה בסדר". שתי שאלות אחר כך ג'ף שואל מה הדרך הטובה ביותר להמנע מתקיפת כרישים, כשהתשובה היא "לא להכנס למים". יופי. שאלה נוספת היא באיזה ארץ חוץ מקולומביה גובלת פנמה. התשובה הנכונה היא קוסטה ריקה, כשדארה מתעקשת על "מיסיסיפי" וליל כותבת במחברת שלה "ג'ף" ומסביבו לבבות. בכל מקרה המושבעים זוכים, שזה ממש לא צפוי וברור מאליו, כי מי היה מאמין שחמש מוחות, אפילו עם כריסטה ביניהם, יותר טובים מאחד. ג'ף שואל את הארבעה שאלות, ליל בוכה עוד קצת והם מצביעים. קול אחד לליל ושלושה לדארה. הזקנה המטורפת התחמקה מזה שוב ואני מאוכזב. יש המשך >>>>>>>>>>>>>>>>