הישרדות 7 !!!

הישרדות 7 !!! ../images/Emo41.gif

וואי אנשים אתם נקרעים , תקראו ת'סיכום הזה שמאצתי ותיקרעו , זה סיכום לפרק האחרון של הישרדות 7 ! אם אתם רוצים יש את כל הסיכומים לכל הפרקים ב:http://www.geocities.com/survivor_israel/episodes.html , קראו עד הסוף ! זה בדיוק 5 דקות !! : ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ הפרק האחרון של העונה השביעית מתחיל בשבע וחצי דקות שסיכמו את התרחשויות המשחק עד עכשיו. שמחתי שהיתה לי הזדמנות להזכר (איך מעבירים קדימה). אפילו הפתיחון נראה נוסטלגי וטרחתי לראות אותו. הפרק עצמו נפתח בתמונות טבע מזדמנות, ביניהן ציפור משחקת ים-יבשה, לטאה חמודה אוכלת עלה ומבט אווירי של מה שנראה כמו הלוקיישן של העונה השישית. שבט בלבואה, יום 37. ארבעת השורדים הנותרים קמים לקול תעשייתי מרעיש שנובע ממנועה של הסירה של ג'ף. ג'ון, עם מטפחת כרוכה סביב ראשו, דומה דמיון מפתיע לזקנה פולניה בטקס עלייה לתורה. ליל, ללא שום מטפחת או עזרים אחרים, דומה גם היא לזקנה פולניה. ג'ף יורד מהסירה נושא מגש עם חמש כוסות, מיץ תפוזים, שמפניה ומבחר מצומצם של תופינים. ליל תופסת את הראש מחשש שייפול. ג'ף מעיר הערה עוקצנית על ג'ון ושלושה נשים במיטה, ודארה מקיאה. ג'ף מסביר את הביקור. הוא אומר ששלושים ושבע יום הם סיבה לחגיגה, בצורת מיץ תפוזים. ליל מנצלת את ההזדמנות ומחבקת אותו. ג'ף נזכר שהוא הביא לארבעה עוד משהו, והולך חזרה לסירה להביא אותו. ליל מציינת שהיא אוהבת אותו, ומביעה התעניינות לצרף אותו לשבט צופים שם תוכל לבצע בו את מעלליה במסווה של א"ש לילה. ג'ף חוזר ובידו ארבע מעטפות. ג'ון מנחש שאלה מכתבים מהבית, ליל חוששת שזאת עוד תחרות בה היא תמצא את עצמה אבודה בתוך בור אותו חפרה במו ידיה, וסנדרה קובעת שזה ארבע ממשהו. כשג'ף מגיע מסתבר שג'ון צדק ואלה אכן מכתבים מהבית שג'ף שכח כנראה לתת להם בשלב מוקדם יותר של המשחק. ליל מתחילה לבכות ומחבקת את ג'ף שוב, הפעם תוך כי החלקת יד לעבר ישבנו. היא שואלת אותו אם הוא רוצה להצטרף לשבט צופים והוא עונה שאולי, יום אחד (כשהכוונה של "שבט צופים" תהיה אורגיה לסבית). ג'ף עוזב את השורדים לקרוא את המכתבים שלהם, מלווה בצעקות של ליל בסגנון "תנענע את התחת, שד לבן" ו "אפשר לקבל צ'יפס עם השייק הזה?". השורדים קוראים את המכתבים שלהם. דארה מספרת בעיניים דומעות שזה קשה כי היא לא דיברה עם אף אחת 37 יום והיא לא יודעת אם הכלב שלה בסדר. אה וכן וגם המשפחה. סנדרה קיבלה ארבע מכתבים - מבעלה, משתי הבנות שלה ומאמא שלה. היא אומרת שזה טוב בגלל שעכשיו היא יכולה להפסיק לדאוג בקשר אליהם ולהתרכז במשחק. ליל קיבלה גם ארבעה מכתבים. אחד מבעלה לוני, חובב הסאדו-מאזו, שתיים מהילדים שלה, ומכתב אחרון מהעורך דין של ג'ף, שמזהיר אותה שלא לגעת בו יותר ולא להפשיט אותו בראשה, או שיינקטו נגדה צעדים משפטיים. אחד הילדים שלה אפילו כלל במכתב הוראות משחק להשרדות - "מישהו חייב לנצח, ומישהו חייב להפסיד". לאותו ילד, אגב, קוראים פיט-רוז. ג'ון רואה במצב הקטטוני שהמכתבים הכניסו את ליל לתוכו הזדמנות להפנות את דארה וסנדרה נגדה. ג'ון, דארה וליל שוכבים באוהל. ג'ון שואל את דארה וליל אם יש להן ברית לפיינל 3. הוא מבקש מהן להיות כנות ומחייך את חיוך הפיירפליי המאוס שלו. ליל מעירה שהיא לא רוצה להיות שלישית, אלא ראשונה או שנייה. ג'ון אומר שאם היא תגיעה לפיינל 2 היא תנצח בטוח בגלל שהיא תהיה כולה "לבבות ופרחים" כמו בבוקר עם המכתבים. הוא חושב שסנדרה ודארה יהיו חכמות מספיק לא לקחת את ליל לפיינל 2. ליל שואלת את דארה אם זה נכון, והיא מנסה להתחמק באלגנטיות. ליל לוחצת ודארה מודה שהיא חושבת שאם היא תהיה מול ליל בסוף, ליל תנצח. ליל חוזרת לפרצוף הרגיל שלה (עיניים מכווצות ושפה תחתונה מובלטת) והולכת לבכות לבדה בערסל, תוך כדי סינון "אני מצטערת אם זה עושה אותי רעה". לא רעה, חמודה, טיפשה. זה עושה אותך טיפשה. ליל אומרת שאף אחד לא רוצה לקחת אותה לפיינל 2, ואף אחד לא אוהב אותה, ותזרקו לה שקל שתסתום והיא בעצם דפוקה מכל הכיוונים. פיכסה. ג'ון נשאר עם דארה באוהל והוא משכנע אותה לדבר עם סנדרה בקשר ללהעיף את ליל. דארה מדברת עם סנדרה שמסכימה כי "כל זמן שזאת לא סנדרה - זה בסדר". כשהיא חוזרת לאוהל ודארה הולכת, ליל מבקשת ממנה ללכת נגד דארה, כי יש להן יותר סיכוי בחסינות האחרונה אם דארה לא שם. סנדרה מסכימה כי "כל זמן שזאת לא סנדרה - זה בסדר". הן מודיעות לג'ון שהן רוצות להפטר מדארה, והוא מסכים. השורדים מקבלים טרי מייל קצר ומציק שמורה להם ללכת לישיבת הדין ושם תהיה החסינות. ג'ון אומר שהוא לא דואג כי מבחינה מנטלית ופיזית הוא יכול לנצח את שלושתן, ככה שכנראה שעד עכשיו הוא הפסיד בכל תחרות אפשרית בכוונה. בישיבת הדין ג'ף מציג עוד טוויסט קטן לקינוח. בתחרות החסינות ישתתפו גם המושבעים, כשחקן אחד, ובמידה והם ינצחו אף אחד לא יהיה חסין. התחרות היא מספר שאלות בקשר לחיים באי וחיי הפיראטים כשהראשון שמגיע לחמש תשובות נכונות מנצח. השאלה הראשונה היא "לפי מדריך ההישרדות שלכם, איזה מהבאים הוא לא אחד מהצדדים במשולש האש?" ג'ון, ליל והמושבעים צודקים, כשדארה כותבת משהו במיסיסיפית שאף אחד לא מבין וסנדרה כותבת "כל זמן שזאת לא סנדרה - זה בסדר". שתי שאלות אחר כך ג'ף שואל מה הדרך הטובה ביותר להמנע מתקיפת כרישים, כשהתשובה היא "לא להכנס למים". יופי. שאלה נוספת היא באיזה ארץ חוץ מקולומביה גובלת פנמה. התשובה הנכונה היא קוסטה ריקה, כשדארה מתעקשת על "מיסיסיפי" וליל כותבת במחברת שלה "ג'ף" ומסביבו לבבות. בכל מקרה המושבעים זוכים, שזה ממש לא צפוי וברור מאליו, כי מי היה מאמין שחמש מוחות, אפילו עם כריסטה ביניהם, יותר טובים מאחד. ג'ף שואל את הארבעה שאלות, ליל בוכה עוד קצת והם מצביעים. קול אחד לליל ושלושה לדארה. הזקנה המטורפת התחמקה מזה שוב ואני מאוכזב. יש המשך >>>>>>>>>>>>>>>>
 
המשך >>>>>>>>>

לילה במחנה בלבואה המצומצם. צלם סהרורי מעיר את סנדרה ומודיע לה שאסור לו להגיד כלום, אבל בטח לא יזיק לבדוק את הטרי מייל בערך עכשיו. הטרי מייל אומר להם לקום מחר מוקדם מוקדם בבוקר ולהגיע לחוף מסוים, שם ג'ף יפגוש אותם נקי ורענן אחרי שנת לילה טובה על מזרון. בבוקר קמים השלושה ומגיעים לחוף הנ"ל. על החוף מחכים להם רובים ואני מתחיל לקוות שמדובר במשחק שאני הצעתי למארק בורנט באימייל "קיל ליל". זה משחק פשוט בו ממלאים את כיסיה של ליל אבנים ועצים, קושרים את רגליה אחת לשניה בעזרת אצות רעילות ומשלחים אותה לבדה ליער. חמש דקות אחר כך נשלחים השורדים האחרים מצוידים ברובה אחריה במטרה ללכדה ולהורגה, כאשר שמי שיביא את ראשה זוכה בחסינות. אבל לא. בעצם מדובר באירוע המרגש של העונה - האזכרה. הפעם צריכים השלושה לקחת את כל הלפידים הכבויים של השורדים שיצאו מהמשחק (חוץ משל אוסטן, כי הוא שחור) ולהציב אותם על ספינת פיראטים שנמצאת במקרה על החוף. ליד כל לפיד הם צריכים לומר הספד קטן על אותו שורד. עד כאן הכל טוב ויפה. עכשיו שימו לב. אחר כך הם צריכים לחזור לרובים ולירות על הספינה במטרה לשרוף אותה יחד עם כל הלפידים. הא? אני היחיד שזה נראה לו קצת יותר מתנשא מאשר מכבד? בכל מקרה הם מתחילים. הלפיד הראשון הוא של ניקול. השלושה מתאמצים חזק לזכור מי היא הייתה אך לא מצליחים, ועוברים ללפיד הבא. ריאן ש, האיטרייה. ליל בוכה קצת כי הוא היה החבר היחידי שלה בכל העולם ובלה בלה בלה, ואנחנו זוכים לראות עוד פעם את התמונה שלו עם הסמוחטה מהתחרות של הפרק השני. ליל מודה שעד שהוא הועף היא לא בכתה אף פעם. חבל שהיא לא הפסיקה מאז. מישל זוכה להקרא "בעלת שמחת חיים" וג'ון חושב שטריש הייתה יכולה להצליח במשחק. סנדרה אומרת של שון שהוא אוהב לאכול. ליל מעריכה את אנדרו על זה שהוא היה המנהיג של מורגן והיא מצדיעה לו, וסנדרה בערך התגעגעה לראינו. סנדרה מודה שבלי רופרט היא הייתה גוועת ברעב והיא אומרת שהיא אוהבת אותו ומתגעגעת אליו. ליל מודה לטיחואנה על זה שהיא אהבה אותה. סנדרה אומרת שהיא וכריסטה עוד יהיו חברות והיא הכי מתגעגעת אליה. ג'ון מודה שהוא מתגעגע לברטון וללילות התשוקה ההומוסקסואלית שהיו להם. כל מה שדארה מקבלת זה "את נחמדה כמו שאת מתוקה". השלושה חוזרים לרובים ויורים על הסירה, שנשרפת מהר יותר מהקריירה הציבורית של שי גבסו. ליל מוצאת לנכון להצדיע גם לגוש הפחם הזה. עם כל זה, אני חייב לציין שכל סצינת האזכרה הייתה נחמדה מאוד ומוצלחת הרבה יותר מאשר בעונות הקודמות. תחרות החסינות האחרונה היא כרגיל משחק של סיבולת. הפעם השלושה צריכים להחזיק על פלטפורמות כשרק לכפות הרגליים והידיים שלהם מותר לגעת בה. ג'ף שואל את סנדרה מה היא חושבת על זה וסנדרה אומרת שפורשים לא מנצחים ומנצחים לא פורשים. רבע שעה אחרי זה היא נופלת אחורה כמו פו הדב שמועד על שורש עץ בולט בהליכה אחורנית. ג'ון לא מבזבז זמן ומציע לליל עיסקה לפיינל 2. הלב שלי מחסיר פעימה או שתיים, אבל ליל מסרבת ומוכיחה שגם בינה לבין פו הדב יש כמה קווים מקבילים, שכן גם היא "דב של מעט מאוד שכל". (זה באמת ציטוט מפו הדב. תבדקו.) . ג'ון מאוכזב עד עמקי נשמתו ומנסה שוב. ליל אומרת שאם הוא רוצה עסקה שהוא ייתן לה את החסינות והוא מסרב, שזה מעשה טיפשי לכשלעצמו. ליל מאיימת על ג'ון ואומרת לו שהיא עושה אירובי ושהברכיים שלה במצב מצוין. במשפט האחרון היא קורצת לג'ף ומפריחה לו נשיקה. שעתיים וחצי מאוחר יותר, ג'ון נופל וליל זוכה בחסינות האחרונה. אני מאוכזב שוב, אבל שמח שהיא לא עשתה עסקה עם צאצא השטן. ליל שמחה שהיא זכתה במקום בפיינל 2 בזכות עצמה ולא בזכות איזה עיסקה מפוקפקת. סנדרה וג'ון שניהם חושבים שהם הולכים הביתה. סנדרה מנסה לשכנע אותה שיש לה משפחה והיא רוצה לפרנס אותם וג'ון אומר שלו אין בכלל חברים במושבעים. בישיבת הדין ליל מצביעה ומחליטה להעיף את ג'ון, שזה מעשה שווה ערך בטיפשותו להחלטה של קולבי מאוסטרליה לקחת את טינה לגמר. אני, לעומת זאת, מאושר שגון הולך הביתה. בישיבת הדין האחרונה צריכים המושבעים לשאול את ליל וסנדרה שאלות שיעזרו להם להחליט למי להצביע. ראינו ראשון. הוא שואל את ליל למה היא חושבת שמגיע לה לזכות כשהיא אפילו לא הייתה בכל המשחק, שזה ציטוט מדויק של מה שהמוח שלי אומר. ליל אומרת ששמונת הימים שהיא הייתה בחוץ היו סיוט בשבילה. את סנדרה הוא שואל אם היא חושבת שהיא הגיעה לאן שהיא בזכות מישהו אחר. היא אומרת שלא. רופרט מאשים את ליל שהיא צבועה בכך שהיא שיקרה לו בניגוד לערכי הצופים. הוא שואל אותה אם היא הייתה כנה איתו אי פעם. היא אומרת שכשהיא דיברה איתו על המשפחה שלה והחיים בבית היא הייתה כנה. את סנדרה הוא שואל אם היא ידעה שהולכים להצביע נגדו. היא אומרת שלא. טיחואנה, בתספורת מואישה, מבקשת מהן לתת לה סיבה למה לשנייה לא מגיע לזכות. ליל אומרת שסנדרה לא כיבדה הרבה מהאנשים על האי ושהיא התקדמה בזכות אחרים. סנדרה אומרת שליל אחראית לכל אחד מהאנשים שיושבים במושבעים, שזה לא הכי נכון אבל זאת אחלה תשובה. כריסטה מוכיחה שוב שהיא הרבה יותר מגניבה כשהיא שותקת. גם היא שואלת את ליל איך היא הסתדרה עם לשקר ולבגוד וללבוש את המדים של הצופים וליל עונה לה משהו משעמם. את סנדרה היא שואלת מה היתה התוכנית הכי טובה שלה והיא מציינת את הפעם שהיא לקחה את טיחואנה לשיחים בשביל לצותת לברטון, שזה גם אחלה תשובה. ברטון שואל אותן בסולם של 1 עד 10 כמה הן היו מסתדרות באי מבחינת הישרדות פיסית. סנדרה נותנת לעצמה 5 וליל נותנת לעצמה 7. דארה מבקשת לדעת איך הם הגיעו לאיפה שהם עכשיו. סנדרה אומרת שלא כיוונו עליה כי תמיד היה מישהו אחר על הכוונת, ובנוסף היא דאגה להיות זו שיבואו אליה כשמישהו צריך קול. ליל עונה שזה שילוב של ללכת אחרי אחרים ולחשוב לבד. ג'ון, עם שפם של כוכב פורנו גרמני משנות השבעים, שואל את סנדרה איך היא חושבת שהיא ייצגה את הפורטוריקנים, והיא אומרת שהיא עשתה מה שצריך ומה שעשו אחרים ולא יותר. את ליל הוא שואל איך היא חושבת שהיא ייצגה את הצופים והיא עונה שאם היא הייתה יכולה לעשות את זה שוב היא הייתה עושה את זה בלי המדים (קריצה לג'ף) כי המשחק הזה מנוגד לחלוטין לערכי הצופים, שזה סוף סוף תשובה טובה ממנה. סנדרה וליל נותנות נאום אחרון והמושבעים מצביעים. אנחנו רואים שרופרט מצביעה לסנדרה וטיחואנה מצביעה לליל, הזונה. הוקוס פוקוס קטן ואנחנו בהוליווד, אחרי מקלחת. ליל נראית פיכסה גם כשהיא נקייה ופן לא מתאים לסנדרה, אבל למי אכפת. ג'ף קורא את הקולות. קול ראשון - סנדרה. קול שני - ליל. קולות שלישי עד שביעי - סנדרה. סנדרה דיאז טווין היא הזוכה של הישרדות 7. מעולם לא הייתי שמח יותר. גם כי סנדרה זכתה וגם כי ליל הפסידה. די אנד. לסיכום - היה פרק אחרון מעולה, ובעיקר לא צפוי. אני שמח מאוד שטעיתי גם הפעם בניחוש שלי. מילה אחרונה על העונה - בניגוד לרושם שהפרק הראשון הותיר בי, היא הייתה מוצלחת מאוד, בעיקר בגלל השחקנים עצמם, ואפילו עם הטוויסט הנוראי הזה. אני כבר מתגעגע. זאת גם הפעם הראשונה שמנצח מי שרציתי שיינצח, והפעם זה אפילו מהפרק הראשון! מזל טוב לסנדרה! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ לא ענק ????????
 
אלי אחי

כבר קראנו את זה ... יש את זה בטאג ליין פולקלור נראה לי רשם את זה
 

maya567

New member
אני לא מבינה אותך

סיכום הפרק הזה מופיע בטאגליינס, ופרסם אותו פולקלור (שחזר לפורום לא מזמן). הישרדות 7 נגמרה מזמן מזמן. אז בשביל מה כל השרשור הזה? גם ככה הפורום עמוס.
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
אכן כמו שתומר אמר

הסיכומים נכתבו ע"י פולקלור המוכשר, הציני והמצחיק בטירוף. קישור אליהם נמצא בטאגליינס.
 
טוב סליחה , תהרגו אותי !!!!! ../images/Emo122.gif

עשיתי חיפוש של הישרדות בוואלה ורק עכשיו ראיתי את זה ! אז בקשה >>>>>>> להרגיע ! כל הכבוד לפולקלור , נשפחתי מהם !
 
חז וחזה ומירי במיה

לא נהרוג אין לנו רצון ! זה יותר מדי יקר להרוג אותך לא שווה ההשקעה ... חחח אלי אפחד לא כועס רק לא שמת לב אמרנו וזהו חפיף .... רק מאיהלה שלנו ממשיכה את מסורת הפולקלור והיתה טיפה צינית לא סוף העולם ... עדיין אוהבים אותך ..
 
למעלה