הישרדות 38: פסגת ההכחדה - פרק 7

• פותח הנושא Seosi
  • פורסם בתאריך

סטילהוק

'ברור' בגלל זה קלי היא אחת השורדות הכי אהובות בכל הזמנים עם אחד מבסיסי המעריצים בין הגדולים בעולם, ואף נחשבת לשורדת הכי נגישה, אדיבה וכייפית למעריציה ותומכיה, שמשיבה באדיבות על כל שאלה ומגיבה בטוויטר שלה לכל מעריציה ותומכיה מכל רחבי העולם, ואף עורכת בביתה מסיבות צפייה בפרקי הישרדות שאליהן היא מזמינה את מעריציה ותומכיה שמעוניינים להגיע, כפי שאפשר לקרוא בפוסט הבא שפורסם לא מזמן באתר רדיט:

אבל תמשיך עם שנאת החינם שלך לקלי, במחשבה מעוותת שאף אחד לא סובל אותה כמוך, היא לא תוביל אותך לשום מקום טוב, אך כפי שכבר אמרתי, זה שלך.

amir6661

הרגת אותי

"הערב בחרו חברי הפורום להשמיץ שוב גם את קלי וונטוורת', שבאופן חסר תקדים ממשיכה גם כרעיית ראש ממשלה בעבודתה הרגילה כפסיכולוגית ילדים בשירות הציבורי, ובנוסף פועלת ללא לאות למען ניצולי שואה, חיילים בודדים, נשים מוכות, ילדים חולי סרטן, משפחות שכולות ונפגעי פעולות טרור. מובן שכל זה לא יזכה לפוסט מיוחד של חברי הפורום"

שתבין איך אתה נשמע

סטילהוק

הקטע הכי מפחיד של העונה עלה ליוטיוב באיכות גבוהה

הקטע הכי מפחיד של הישרדות 38 שבו לורן מאבדת את הכרתה בעת משימת החסינות האישית ומתעלפת ונופלת עלה לאתר יוטיוב באיכות גבוהה של 720p

Survivor Edge Of Extinction - LAUREN PASSES OUT + Immunity Challenge
https://www.youtube.com/watch?v=YUoaSTN_f_0

B R A Y E R

מנהל
הודעה מעניינת בפורום של רדיט

וורדוג התארח שם והסביר מנקודת המבט שלו את ההתרחשויות מאז מיזוג השבטים
&nbsp
shhhh....hes just looking out for his Daughter and my top ally! I will say this I talked out all my strategies with Kelley, she was my sounding board out there, she walked me off the ledge many times when my ideas were way too out there.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
Here is what i can recall....
&nbsp
&nbsp
&nbsp
The convo with Gavin happened the day before the one with Julia (you can see im wearing a different bottoms)
&nbsp
Between those two conversations my most trusted Ally Kelley came to me and said she had a plan, i told her i was working on something too, but i didnt want to shut her out.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
She said that Kama were likely to split the votes and if we can get the 5 of Lesu together we win 5-4-3, only problem being getting rick on board. (so this must be after rick/david talk)
&nbsp
&nbsp
&nbsp
Here is the dynamics of Lesu day 20-22
&nbsp
&nbsp
&nbsp
The Wardog didnt speak to David days 17-22 (complete rivals, but we will work on a common goal because we both understand the game, ill work with anyone if it helps The Wardog, or if I think it does)
&nbsp
&nbsp
&nbsp
Kelley/Lauren and Rick also did not talk days 17-22 (not that i saw)
&nbsp
&nbsp
&nbsp
So on day 21 Kelley asked me to talk to Rick and help bring him on board she said David is down, but supposedly (probably from David) Rick didnt trust us. From the in game interview by Rick you could see he knew i tried to save him day 19, but i did not fight hard enough i guess according to him, so i was the only lesu left after David tried to reason with him. I disliked this idea because i felt that i was gaining inroads with Gavin, but ok....
&nbsp
&nbsp
&nbsp
You saw the disaster that was Rick and I convo and his venom towards Kelley
&nbsp
&nbsp
&nbsp
Then enter my talk with Julia
&nbsp
&nbsp
&nbsp
Then Julia mentioning only 6 of us voting together no mention of aurora and David...(they were not needed to pull this out)
&nbsp
&nbsp
&nbsp
I was blindsided at tribal to find out that Aurora and David was brought into the plan...and it turns out I was not the only one, and perhaps some people got very upset about it after that tribal...i can not say anymore but IMO those two being brought in last minute sets up the chaos thats about to go down Wednesday night.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
Enjoy survivor community enjoy the epic downfall....

B R A Y E R

מנהל
אגב זה פורסם לפני יומיים וכבר נמחק (כנראה בהוראת ההפקה)

סטילהוק

בדיוק כמו שחשבתי

בדיוק כמו שחשבתי, הוא לא עשה זאת על דעת עצמו בלבד, אלא בהתייעצות עם קלי ובהדרכתה. וקלי 'האנדרייטד' היא זו שעומדת למעשה מאחורי כל התוכניות הגאוניות שהוא הוציא לפועל. יפה שוורדוג בעצמו מודה בזה.

תודה שהבאת והעלת את ציטוט דבריו לפורום.

לא שזה ישנה במשהו את שנאת החינם כלפי קלי מצד גולשים מסויימים בפורום. אבל זה שלהם.

סטילהוק

אגב, בקישור שנתתי אפשר למצוא עוד תגובות ותשובות שלו

אגב, בקישור שנתתי אפשר למצוא עוד תגובות ותשובות של וורדוג ששופכים עוד אור ואינפורמציה על מה שההפקה הסתירה מהצופים בפרקים האחרונים. וורדוג מתוודה על הכל ונותן את הקרדיט המגיע לקלי שעמדה מאחורי כל התוכניות שאותן הוא ביצע בשיתוף פעולה מלא עם קלי ובהתייעצותה והדרכתה שתרמה לו ולמשחקו רבות.

למעלה