הישראלי היפה/המכוער - מה עושים ?

lady_anne

New member
הישראלי היפה/המכוער - מה עושים ?

לאלה מביניכם שקראו את הכתבה שהופיעה בשבוע שעבר במוסף של "ידיעות אחרונות" ועסקה בתדמיתו של המטייל הישראלי ביוון, ובהמשך למספר הודעות שהופיעו בפורום ונגעו באופן ישיר או עקיף בדימוי שיש לישראלים כתיירים בכל העולם: איך אנחנו נראים בעיני התושבים המקומיים בחו"ל? מה אפשר לעשות כדי לשפר את תדמיתנו? האם אנחנו תיירים טובים/רעים יותר מאשר טיילי מדינות אחרות, או שאנחנו ממוצעים? פתחו פיכם ויאירו דבריכם + מובאות וציטטות. שבת שלום ומנוחה לכולם, ל.א.
 

bizhar

New member
איך אנו נראים בעיני עצמנו ?

הישראלי מתנהג בחו"ל כמו בארץ.... אוהב את הצפיפות וההמון. אם לא יצא פראייר בארץ למה שיתחיל בחו"ל ? הרי שם כולם אנטישמיים... החינוך מתחיל ונגמר בבית ואת זה קשה לשנות במציאות של היום. יותר גרועים מאחרים? אני לא בטוח...הפעם הראשונה והאחרונה לבינתיים שטיילנו בסביבת ישראלים הייתה בשנה שעברה בתורכיה ואני חייב לציין שהופתענו מאוד לטובה. חתך המטיילים ייצג את הישראלי הממוצע מהמעמד הבינוני ומטה והתנהגות החבר´ה הייתה למופת. לפי הפירסומים ביוון מדובר על חברה צעירים בעיקר לפני צבא שנוסעים ל"התפרק" במקום הזול ביותר וזה קצת מסביר ..... אני מצייר תמונה ורודה מדי ? אולי...אבל כאמור לא טיילתי עם קבוצות ישראלים ואני ניזון מהעיתונות בלבד. י.ב
 
בדרך כלל כולם בסדר

חוץ מכמה אנשים שמתנהגים כאילו כל העולם שלהם ולוקחים ברזים מבתי מלון. לא מדובר בסנונית שמביאה את האביב אבל אין ספק שאנשים כאלה עושים לנו שם גרוע בחו"ל. אם כל אחד ידאג להיות בסדר אולי בסוף הכל באמת יהיה בסדר.
 
למעלה