אייל 42וחצי
New member
היריד בגלילות
שלום לכולם אני חדש כאן רז ברוכים הנמצאים ברצוני לציין לטובה את מארגן היריד בגלילות ששמו דני יחד עם עוד שותף אמנם בשבת האחרונה לא היו כמעט מכירות שם אני מעריך שזה עוד ישתפר אבל אני חייב לציין שבגלל חוסר במכירות המארגן לא גבה תשלום מאף דוכן!!!! משהו שאני לא מאמין שקיים אצל אף מארגן... אז לכו ותנסו אני בכל מקרה כבר לא אגיע לשם כי אני מגיע מרחוק אבל הרגשתי צורך לשבח את המארגן
שלום לכולם אני חדש כאן רז ברוכים הנמצאים ברצוני לציין לטובה את מארגן היריד בגלילות ששמו דני יחד עם עוד שותף אמנם בשבת האחרונה לא היו כמעט מכירות שם אני מעריך שזה עוד ישתפר אבל אני חייב לציין שבגלל חוסר במכירות המארגן לא גבה תשלום מאף דוכן!!!! משהו שאני לא מאמין שקיים אצל אף מארגן... אז לכו ותנסו אני בכל מקרה כבר לא אגיע לשם כי אני מגיע מרחוק אבל הרגשתי צורך לשבח את המארגן