הימין הקיצוני מאיים במדינת יהודה

pegasoos

New member
הימין הקיצוני מאיים במדינת יהודה

תוכנית "מדינת יהודה" קורמת עור וגידים. הימין הקיצוני לאחר הפארסה שהייתה הערב בכנסת עם נתניהו לבנת וכל השאר שנכנעו לשרון ברגע האחרון והצביעו בכל זאת בעד התוכנית שלו, גם אם מאוחר יותר הציבו לו אולטימטום שם שבועיים להכריז על קיום משאל עם בנושא ההתנתקות, מתכונן הימין הקיצוני על שלל מתנחליו להתנתק ממדינת ישראל ולהקים את מדינת יהודה. ואני חייב לשאול את עצמי: ההיינו כחולמים
האם נגזר עלינו שההיסטוריה תחזור על עצמה וישראל שוב תחולק לשני ממלכות נפרדות
 

snift

New member
בעצם למה לא?

הימין הקיצוני לומד משכניו הפלסטינים. ממשלת ישראל לימדה אותנו שיש מקום אחד בעולם שבו טרור עובד וזה פה בארץ ישראל. הטרור זרק אותנו מלבנון, הטרור הולך לזרוק אותנו מעזה וטרור הולך להוציא אותנו מהשומרון. אז מה הפלא שהימין הקיצוני חשב ככה? תקום לה מדינת יהודה ובטובה כי רב "תסכים" לעשות שלום עם מדינת ישראל והכל יהיה טוב.
 
מדינת יהודה - רעיון מעולה

כל עוד המדינה תהיה בשטחי יהודה ושומרון בלבד (שיקחו גם את ירושלים מצידי). כמובן שצריך שיהיה גבול מסודר בין המדינות ושמי מהם שירצה לבקר בישראל יצטרך ויזה.
 

pegasoos

New member
כבר הספקת לשכוח מה היה שהיו כאן...

2 ממלכות נפרדות
שכחת את החורבן
את הגלות
והאם צעד שכזה לא יסמן את תחילתה של מלחמת אחים
אני לעומתך לא שכחתי למה הגענו לגולה ולמה ההורים שלנו היו צריכים לעבור את האינקוויזיציה ואת תאי הגזים של הנאצים.
 

pegasoos

New member
בולשיט

ירושלים נפלה בגלל מלחמת אחים ובגלל שנאת חינם. על כל פנים את ספרי המסכות כתבו אנשים בשר ודם ואני מאמין שגם ספר התנ''ך הוא לא יותר מספר אגדות עב כרס. כך שתעשה לי טובה וחסוך ממני את השטויות שלך.
 

Alexco

New member
בולשיט

ירושלים נפלה בגלל קומץ קנאים שרצו להחיש את בואו של המשיח.
 

מטרניך

New member
אכן, הרעיון היה מאוד לא מוצלח.

במקום למרוד ברומאים היהודים היו צריכים להציע להם שיתוף פעולה.
 
הרומאים לא היו גרועים מהפרסים

או מהיוונים. משיבת ציון ועד החשמונאים, משך 300 שנה, היה בארץ שלטון זר. לא כיף, אבל עדיף מחורבן וגלות. במעצמת-על יש למרוד רק כשהיא כבר בדרכה למטה, או כשהיא נדחפת עמוק מדי לחיים - כמו שעשו החשמונאים. טוב, זה אוף טופיק פרוע.
 

SilentMike

New member
קפצתם בית.

איפהשהו בדרך קפצתם מבית ראשון (ממלכות ישראל ויהודה) לבית שני (שנחרב בידי הרומאים). ככה סתם קופצים כמה מאות שנים?
 
ירושלים חרבה מפני........

שאנשים רצו להיות חופשים מהמצוות , שלא תחשבו שאם כבשנו את ירושלים במלחמת ששת הימים אז זה אומר שירושלים שלמה , הרי עד שלא יבנה בית המקדש ירושלים עדיין חרבה
 
היום המציאות "טיפה" שונה....

היום המגמה היא שקבוצות אתניות ותרבויות מתכנסות ולכן אנחנו יכולים לראות תהליכים כמו שקרו ביוגוסלביה לשעבר. צריך להכיר בעובדה שאין שום קשר בין החילוני המצוי ואפילו הדתי המתון לבין אנשי הימין הקיצוני הגרים בהתנחלויות ורוצים להכריז מלחמה על כל העולם, להשמיד את הערבים ולכונן כאן מדינת הלכה.
 
ראיתי פעם ראיון בלונדון וקירשנבאום

עם המיועד שלהם לתפקיד הנשיא,ברנש בשם מיכאל בו חורין.טיפוס מסוגם של בן גביר ופדרמן,אבל עם זקן ארוך יותר.
 
למעלה